کد خبر 355027
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷

خبرگزاری تسنیم: با وجود شکست در دوئل رودررو با بانوی پیر، سرمربی جالوروسی معتقد است که مردانش در این بازی ثابت کرده‌اند از مدافع عنوان قهرمانی سری A قویتر هستند.

به گزارش مشرق، رودی گارسیا مدعی است که مردانش امسال در رقابت با یوونتوس برای قهرمانی در سری A پیروز می‌‌شوند و اسکودتو را کسب خواهند کرد. دو هفته پیش رم در ششمین بازی خود در سری A، در جدال پربرخورد و جنجالی در خانه یوونتوس که تحت تأثیر قضاوت داور قرار گرفت با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد و از بانوی پیر در جدول رده‌بندی رقابت‌ها سه امتیاز عقب افتاد.

به نظر رودی گارسیا اما رم در آن بازی با وجود قبول شکست نشان داده که از یوونتوس قویتر است و این فصل قهرمان سری A خواهد شد. گارسیا در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب (شنبه) تیمش برابر کیه وو گفت: در آن بازی من رُمی را دیدم که از یوونتوس قویتر بود. آن بازی به من فهماند که چه کسی امسال برنده اسکودتو خواهد بود. ما از یوونتوس قویتر هستیم. چرا می‌گویم قویتریم؟ دلایل خودم را دارم و مطمئنم که می‌توانیم این دلایل را اثبات کنیم.

گارسیا معتقد است که بازیکنانش برای کسب موفقیت آنقدر انگیزه دارند که بتوانند جام‌های زیادی کسب کنند. او گفت: من راهنما و فرمانده گروه هستم. آنها مثل یک گله گرگ هستند. امسال ما همه جام‌ها را می‌بریم. این کار آسان نیست اما باید تلاش‌مان را انجام دهیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس