کد خبر 354980
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

هزینه 10 روز اقامت تیم ملی فوتبال ایران در یکی از بهترین هتل های شهر لیسبون حدود 60 هزار یورو تمام شد که همه این مبلغ را اسپانسر جدید تیم ملی پرداخت کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام ملت های آسیا 2015 استرالیا، آماده می کند به تازگی اردوی 10 روزه ای را در کشور پرتغال برگزار کرد و صبح روز پنجشنبه به تهران بازگشت.

یکی از مواردی که منتقدان علی کفاشیان اعتقاد داشتند نباید در این برهه، بار مالی آن به دوش فدراسیون فوتبال می افتاد هزینه بالای اقامت تیم ملی فوتبال در لیسبون بود. اما با راهکار کارلوس کی‌روش و موافقت کفاشیان این اردو هزینه بسیار پایینی را برای فدراسیون فوتبال در بر داشت.

تیم ملی فوتبال کشورمان در هتلی مجهز در لیسبون به نام هتل پستانا سینترا گلف اقامت داشت که این هتل امکاناتی مانند سالن بدنسازی، استخر، زمین ورزشی، رستوران مجهز در دل خود دارد.

اقامت در این هتل پنج ستاره برای تیم ملی فوتبال ایران حدود 60 هزار یورو هزینه در بر داشت که همه این مبلغ توسط یکی از خطوط هوایی کشور پرتغال پرداخت شد. مدیر این ایرلاین که از دوستان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به حساب می‌آید علاوه بر پرداخت این مبلغ، تعهد داد کلیه پرواز های تیم ملی در اروپا را ایرلاینش به صورت رایگان متقبل شود.

از سوی دیگر متقابلا قرار شد در بازی‌های تدارکاتی تیم ملی ایران، بنر این شرکت هواپیمایی در ورزشگاه محل انجام بازی نصب شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mohammad ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    واقعا اگه اقای کیروش از اینکار دنبال سود شخصی نباشن باید بهش دست مریزاد گفت....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس