کد خبر 354774
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵

پوری‌حسینی گفت: همه مقدمات واگذاری انجام شده و آبان‌ماه قیمت گذاری دو باشگاه صورت می‌گیرد و آذرماه آگهی آن را منتشر می‌کنیم.

به گزارش مشرق، رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: همه مقدمات واگذاری انجام شده و آبان‌ماه قیمت گذاری دو باشگاه صورت می گیرد و آذرماه آگهی واگذاری دوباشگاه استقلال و پرسپولیس را منتشر خواهیم کرد.

پوری حسینی افزود : باشگاه استقلال برای موضوع واگذاری همراهی بیشتری با ما داشته و کارهای آنها خوب جلو رفته است  ولی مدیران پرسپولیس تا الان صورتهای مالی را تایید نکرده اند ولی این هفته باید اینکار صورت بگیرد  پرسپولیسی ها باید صورتهای مالی را زودتر امضا کنند و به ما تحویل دهند.

"قیمت پایه را اعلام نمیکنم تا هیات واگذاری ان را مصوب به ما اعلام کند " رییس سازمان خصوصی سازی با اعلام این مطلب افزود : قیمت  این دوباشگاه بر اساس بدهی و دارایی های انها و بعد از اعلام رسمی کارشناس دادگستری خواهد بود و نحوه فروش ما بصورت نقد و نسیه است یعنی حدود بیست تا چهل درصد نقدی است و مابقی در اقساط دو تا پنج ساله پرداخت می شود.

 پوری حسینی گفت : امیدوارم صورتهای مالی پرسپولیس را این هفته مدیران آن تایید کنند چرا تاخیر بیشتر منجر به برخورد سخت قانونی میشود البته من همه این موارد را به اطلاع وزیر اقتصاد و امور دارایی رسانده ام.
منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس