کد خبر 353854
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: بوستان مادر فرایندی را طی کرده است که در کمیسیون اصل ۹۰ مطرح شده و در این کمیسیون رأی به توقف عملیات این بوستان داده شده است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، محمد حقانی در ادامه یکصد و دومین جلسه شورای شهر تهران اظهارداشت: بوستان مادر فرایندی را طی کرده است که در کمیسیون اصل 90 مطرح شده و در این کمیسیون رای به توقف عملیات این بوستان داده شده است.

وی تصریح کرد: طی دو مقطع این موضوع در شورای عالی شهرداری و معماری مطرح شده است و در هر دو زمان در توقف عملیات بوستان مادر تاکید شده است که این موضوع طی دو نامه به شهرداری ارسال شده است و از شهردار تهران نیز درخواست شده عملیات در این بوستان متوقف شود اما همچنان شاهد هستیم که کار در این بوستان در حال اجرا است.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران در ادامه خطاب به ریاست شورای شهر تهران، گفت: بنده هم به جنابعالی به عنوان رئیس شورا و هم به عنوان کسی که حاضر بر مسائل کمیسیون ماده 5 بوده‌اند و آگاهی کاملی را دارند درخواست می‌کنم که این موضوع را پیگیری کنید.

وی افزود: این موضوع هم‌اکنون به رئیس جمهور و وزیر کشور ، کمیسیون اصل 90 و حتی قوه قضاییه کشیده شده است که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

حقانی در ادامه از رئیس شورا درخواست کرد کارگروه مشترکی را از کمیسیون‌ نظارت و سلامت و شهرسازی و معماری مامور کند تا این موضوع را پیگیری کنند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه جلسه با اشاره به طرح نمایندگان مجلس درخصوص انتخاب شهرداران از سوی هیأت حل اختلاف گفت: مستحضر هستید که با توجه به سابقه 15 ساله شوراها محدودیت‌هایی در ضوابط و قوانین شورا پیش آمده است و طرحی که در مجلس هم‌اکنون مطرح شده است مورد انتقاد قرار دارد و ما باید خودمان رعایت شأنیت شوراها را انجام دهیم چرا که به تعبیر مقام معظم رهبری «شورای شهر تهران الگوی سایر شوراها محسوب می‌شود».


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس