کد خبر 352697
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

وزیر کشور با اشاره به اینکه تحریم‌ها سبب اقتدار ایران در منطقه شده است، گفت: ایران در عرصه جهانی حرف برای گفتن دارد.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی‌فضلی دقایقی پیش در یادواره سرداران و شهدای بخش چهاردانگه شهرستان ساری اظهار کرد: استمرار جریان غدیر بسترساز ظرفیتی مناسب برای تحقق ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود.

وی افزود: یاد شهدا انسان را به فکر توجه واقعی به پروردگار می‌اندازد چرا که شهدا میزان و شاخصه تشخیص و مشعل‌دار راه غدیر و ولایت بودند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه تحریم‌ها موجب اقتدار ایران در منطقه شده است، تصریح کرد: در شرایط کنونی با وحدت و انسجام داخلی در کشور بزودی از همه این تحریم‌های فائق خواهیم آمد.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه مسیر استمرار غدیر از طریق توجه به ولایت، مجاهدت و استقامت شهدا و ایثارگران میسر شده است، افزود: یادواره‌های شهدا احیا‌کننده غدیر و استمرار راه ولایت هستند و در تشخیص حق و باطل به ما کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه استقامت 34 ساله انقلاب به برکت شهدا بوده است، تصریح کرد: این استقامت و پایداری ستون‌های دنیا را به لرزه درآورده و باید افتخار کنیم که ایران اکنون به عنوان قدرت برتر منطقه تبدیل شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه ایران اکنون در عرصه جهانی حرفی برای گفتن دارد و به قدرت تأثیرگذار امنیتی در منطقه تبدیل شده است، تصریح کرد: تمامی تحولات منطقه به برکت انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی بوده است.

رحمانی‌فضلی با تأکید بر اینکه مدیون خون شهدا بوده و نباید از ارزشهای آنان غافل شویم، افزود: مسئولان باید با خدمت‌رسانی صحیح و بی‌مزد و منت به مردم میراث‌داران واقعی شهدا باشند.

وی گفت: مدیران در برابر مسئولیت باید پاسخگو بوده و برای اقتدار نظام و استقلال کشور باید تلاش کنند.

وزیر کشور در بدو ورود به شهر کیاسر با حضور در گلزار شهدای این شهر و همزمان با هفته نیروی انتظامی از مقام شامخ شهدای نیروی انتظامی در شهر کیاسر ادای احترام کرد. 

رحمانی‌فضلی عصر امروز به همراه رئیس مجلس شورای اسلامی پروژه‌های مدیریت شهری مرکز مازندران را در ساری افتتاح می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس