کد خبر 352625
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۳

بازيکنانی که کارت معافيت آنها باطل شده به کميته اخلاق احضار شدند.

به گزارش مشرق، از روز گذشته کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با دعوت از بازیکنانی که کارت معافیت آنها باطل اعلام شده، سوالاتی را از آنها پرسیده و به زودی رای خود را اعلام خواهد کرد.

سازمان نظام وظیفه تاریخ اعزام 25 نفر از 27 بازیکنی که کارت آنها باطل شده را روز 19 مهرماه تعیین و آنها را در اختیار تربیت بدنی نیروهای مسلح قرار داده است که از آن جمع 9 نفر سهمیه تیم نیروی زمینی، 3 نفر فجر سپاسی و چند نفر هم به تیم های ملوان و تراکتور اختصاص یافته اند. نام آرش افشین و فرهاد سالاری پور در فهرست ملوان و بختیار رحمانی در لیست تراکتور قرار دارد.

دو نفر از جمع 27 نفره هنوز تاریخ اعزام و باشگاه آنها مشخص نشده است. حسین ماهینی و علی حمودی دو مدافع راست پرسپولیس و سپاهان احتمالا 19 آبان اعزام و یکی از آنها روانه تراکتور و دیگری به ملوان خواهد پیوست.از نظر نظام وظیفه تکلیف این نفرات مشخص شده و آنها سرباز هستند و باید در تیم های نظامی توپ بزنند.

فدراسیون اما برای تعیین تکلیف این نفرات از حیث فوتبالی، آنها را به کمیته اخلاق دعوت و پس از بررسی وضعیت آنها رای خود را صادر خواهد کرد.تا اعلام رای کمیته اخلاق آنها حق فعالیت فوتبالی نخواهند داشت.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    0 0
    این افراد باید مادام العمر از فوتبال کنار گذاشته شوند نه اینکه دوباره به فوتبال برگردند.فاتحه این فوتبال رو باید خوند.
  • غلی ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    0 0
    چرا آنها را محاکمه نمی کنند مگر جعل اسناد نکردند چرا قانون برای همه مساوی نیست
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    0 0
    وقتی نتایج غساد در فوتبال مشخص نمیشه همینه دیگه آقایون بعنوان سرباز بره تراکتور یه 500 میلیون هم بگیره بعد جوونهای مردم برن سر مرز سراوان و خانواده هاشون هر روز منتظر خبر شهادتشون باشن
  • سعید ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    0 0
    بازی توتیمهای نظامی؟؟ بابا اینا متخلف هستن؟ میدونین جرم جعل اسناد رسمی چیه؟ حداقل بفرستین مثه یه سرباز عادی مملکت خدمت کنن! دست من بود میفرستادم سروان
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    0 0
    مگر حرف بدی می زنم که نظرمو چاپ نمی کنید ؟ کل حرفم اینه که بازیکن سرباز نباید جذب تیم نظامی لیگ اول کشور بشه ، چون لیگ رو تحت تاثیر قرار می ده ، چون تراکتور با سپاهان و استقلال و فولاد جنگ قهرمانی داره ، اونوقت گفته می شه که چرا این تیم ها بیش از سقف بودجه ، خرج کرده اند . این انصافه ؟ از آن طرف با دادن بازیکن به ملوان ، سقوط و صعود به لیگ رو تحت تاثیر قرار می دهید ، بازیکن سرباز باید عضو تیم های نظامی دسته 2 بشه .
  • علیرضا ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    0 0
    یعنی هیچ مجازاتی واسشون در نظر نگرفتن؟ مثل آب خوردن تخلف کردن هیچی که هیچی
  • ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    0 0
    هر وقت معاون اول احمدی نژاد برای جرایمش مادام العمر محروم کردن این بد بختها روهم محروم کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس