کد خبر 351235
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است از میان دو تیمی که سابقه حضور در آنها را دارد این جالوروسی است که می‌تواند در فصل جاری فاتح لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا شود.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی که سابقه مربیگری در یوونتوس و بازی برای رم را دارد، در آستانه دیدار فردای این دو تیم در هفته ششم سری A به میزبانی تورینی‌ها، گفت: پیش بینی کردن کار سختی است اما من امیدوارم بازی فوق‌العاده‌ای از آب درآید، بازی که وجهه فوتبال ایتالیا را ارتقا دهد.

کارلتو که با شبکه رای اسپورت گفت و گو می‌کرد، در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌های رم و یوونتوس این فصل قهرمان سری  A خواهند شد، اظهار داشت: کدام یک قهرمان می‌شود؟ این بار می‌گویم که رم قهرمان می‌شود.

آنچلوتی در فاصله سال‌های 1979 تا 1987 برای رم توپ زد و به همراه این تیم در رقابتی نزدیک با یوونتوس در فصل 1983-1982 اسکودتو را کسب و چهار بار هم قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را تجربه کرد. او در فاصله سال‌های 1999 تا 2001 هم هدایت یوونتوس را بر عهده داشت اما به همراه این تیم هرگز موفق به کسب اسکودتو نشد و دو بار در رقابت با رم و لاتزیو برای کسب این افتخار ناکام ماند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس