کد خبر 351069
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز پس از شکست مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: از بازی تیم خود راضی هستم ما امروز در هر دو نیمه برتر از حریف بودیم.

به گزارش مشرق، مجید جلالی  سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز پس از دیدار مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از بازی تیم خود راضی هستم. ما امروز در هر دو نیمه برتر از حریف بودیم و متاسفانه در ضربات شروع مجدد گل بازی را دریافت کردیم که این مدل گل خوردن در هفته گذشته هم تکرار شده بود.

مجید جلالی در خصوص ادامه بازی‌ها و دیدار مقابل پرسپولیس گفت: در لیگ برتر بازی آسان نداریم و باید بتوانیم در همه دیدارها با قدرت ظاهر شویم. دیدار مقابل پرسپولیس هم برای ما سخت خواهد بود و باید از امروز به فکر این دیدار باشیم.

سرمربی تیم سایپا با اشاره به برخی حاشیه‌سازی‌ها برای تیمش، گفت: گلایه‌ای هم از برخی دارم و نمی‌دانم چه شکلی بگویم. وقتی می‌بریم به من تهمت ناروا می‌زنند و به گرمکن من ایراد می‌گیرند. این گرمکن فلسفه من است. در این گرمکن سفید و سرمه‌ای احساس راحتی دارم.

جلالی افزود: این افراد چطور می‌خواهند جواب بدهند؟ شرم‌شان نمی‌آید؟ رنگ سفید و سرمه‌ای رنگ مستقل و غیر وابسته است. من سال 58 در تیم جوانان وحدت مربی‌گری می‌کردم، همین گرمکن را می‌پوشیدم و این مسایل ناجوانمردانه‌ است و برای تیم حاشیه درست می‌کنند.

جلالی در پایان گفت:منظور من را همه شما می‌دانید و باید بگویم برای این آدم ها متاسفم.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس