حرکت جالب داور کره‌ای در مسابقات کبدی، با تشویق تماشاگران حاضر در ورزشگاه همراه بود.

به گزارش مشرق، در بازی کبدی بانوان ایران مقابل هند، در یک صحنه هندی ها بازیکن ایران را از زمین بیرون انداختند. این اتفاق باعث شد تا مقنعه بانوی ایرانی از سرش خارج شود. در همین لحظه داور کره ای بازی در حرکتی جالب کت خودش را در آورد و روی سر بازیکن ایران انداخت تا او به کمک بازیکنان هندی مقنعه اش را سرش کند.

حرکت این داور کره‌ای باعث شد تا ایرانی‌های حاضر در سالن این داور را تشویق کنند.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 197
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • سید علی ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    1 0
    پس تو کره آدم هم پیدا می شه ! همه حق خور و نامرد نیستن !
  • فریدون ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    یک جا نوشته بود داور هندی بوده. التبه هنوز عکسی چیزی از این خبر دیده نشده
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    درودبرداورباغیرت هندی،انهابه اعتقادات یک ملت احترام میگذارند.
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    از کجا معلوم خبر راست باشه شاید بازی روحی روانی کره ای ها است برای جلب ناراحتی ایرانی ها از ناداوری های کره
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    دمش گرم اول به بانوی باغیرت وباعفت ایرانی
  • علیرضا اهواز ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    اینه استقامت روی باورها و اعتقاداتمون ، اینقدر اعتقادمون محکمه که دیگران هم مجبور میشن بهش احترام بذارن و براش ارزش قایل بشن . اما جایی که روی باور خودمون نایستیم مطمئنا احترامی هم وجود نخواهد داشت . ضمنا معرفت داور بازی ستودنیه
  • ناشناس ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    عجب!!
  • لیلا ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    هیچ مدرکی برای این خبر وجود ندارد
  • محمود ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    بخت ماروباش داورکره ای ارزش حجاب رومیدونه ولی بانوان ما میون اون همه جمعیت مرد باید برن وباری کنن که حجاب ازسرشون بیفته این یک نمونشه وای به حال بقه موارد که رسانه ای نشده
  • داور ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    بابا ایول عجب خانوم داور باحالی بوده..
  • مسلم ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    واقعا درود به شرف این دختران ایرانی . من وقتی می بینیم چگونه با حجاب می جنگند تا پرچم کشورمان را به احتزاز در بیاورند بغض می کنم و بارها شده اشک شوق ریختم . انشاالله همه ی ان ها موفق باشند.
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    افرین به دقتت.
  • دیده بان ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    هیچ کس هم مجبور نیست این رو به تو اثبات کنه
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    احسنت به این آزاده
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    بعضی ها هم دیگه ته منفی نگرین!!!!!!!!!!!!!
  • جواد ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    ایولا به این داور
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 1
    حالا نمیشد بانوان در این ورزش در آسیا حضور پیدا نکنند؟ فوقش به جای پنجم آسیا میشیم هشتم!!! مگه چی میشه؟!! مورچه چیه که کله پاچش چی باشه؟ بعضی ورزشها اصولا با حجاب منافاتی ندارن مثل تیراندازی و برخی (فقط برخی) از انواع قایقرانی ولی بعضی ورزشها با حجاب به جوک خنده داره مثلا فرض کنید فردا بعد از لباس فوتبال اسلامی و لباس رزمی اسلامی بگن مایوی شنای اسلامی هم طراحی شده!!! هیچ بعید نیست!!! مسئولین باید بازیهای کشور های مسلمان رو فعالتر کنن تا بانوان بتونن مطابق عرف کشور خودشون در همه مسابقاتی که دوست دارن حتی شنا و ژیمناستیک و دو میدانی و دیگر ورزشهاحضور پیدا کنن.
  • تریستان ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    اگه دنبال سند و مدرکی برو از استاد خسرو معتضد تحویل بگیر. حتی منم واسه این حرفم سند دارم بفرما اینم سندش
  • ناراحت ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    مطمئنی اگه به بانوان ورزشکار ما چراغ سبز نشون بدن برای برداشتن حجابشون، بازم باحجاب میجنگند؟ حجاب فقط به پوشوندن مو نیست، گلاویز شدن خانوما میون اونهمه جمعیت درسته؟ داور مطمئنم نمیدونست که برای اون خانوم هیچ اهمیتی نداره که مقنعه اش دراومده
  • رحمن ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    کو عکسش که داور این حرکت را انجام داده حتما برنامه ضبط شده است
  • joonoob ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    ما که عملی ندیدم دوستان اگه رؤیت کردن اطلاع بدن!!!!!!
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 1
    سلام ايا امام زمان ازاين نوع حجاب بانوان بأنطوان ورزشكاررضايت دارنداگربااين وضع روبروي امام قراربگيرند چه جوابي دارند
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    1 1
    مرده شور این اعتقادات رو ببرن
  • سعید ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    وقتی کسی یه چیزی رو میگه باید ثابت کنه. این داستان ها چیه از خودتون در میارین میکنید تو مغز مردم.
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    کم دروغ بگید برای اشاعه حجاب توی این سایت ها دورغ زیاد می نویسند ئدر ضمن بذار توی این مملکت ازادی بدن ببین کیا بیشترن با حجابها یا بی حجابها؟
  • علی ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    من با کتمنت (ناراحت) بسیار بسیار موافقم!گل گفتی دمت گرم!
  • ناجی ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    مرده شور بی اعتقادی و هرهری مذهب بودنو ببرن!
  • بانو ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    اینکه خانم ها با این حجاب های من در آوردی جلوی نامحرمان ورزش کنند با اصول اسلام (متن قرآن که حدود حجاب رو کاملا مشخص کرده) اصلا سازگاری نداره و خودفریبی بیش نیست. داور بیجاره فکر کرده مسلمونی به این لباس های بدن نما و مقنعه های کوتاه پوشیدنه که خواسته به اعتقادات مسلمون ها احترام بگذاره
  • saeed ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    khyli matlabe khandedariye!!! :D
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    احترام یه اعتقادات دیگران نشانه ی شعور فرهنگیه
  • ااااااااااااااااااااااااااااااااااه برا ایرانم ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    اخه تو بازی ایران - هند داور هندی میزارن؟داور کره ای بوده
  • بهروز ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    دمت گرم تریستان موافقم در حد تیم پارا المپیک
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    انشاالله خدا نظر کنه ... شیعه بشه ...
  • شکاک ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    مطمئنی خانوم بوده!
  • sedjavad ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    بازی را من دیدم درسته.تازه بازیکنان هند نیز دور بازیکن ایران را گرفتند تا حجابش را درست کند
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    ادب مدب تعطیل...
  • سید ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    حجاب به سبک اسلام آمریکایی 2014 با هزاران آه و حسرت فریاد می زنم... ای پسر زهرا، آقا جان کجایی؟!!.... عمه جان زینب، من از تمام کسانی که حجاب این زنان رو تایید می کنند به نزد شما شکایت خواهم کرد... اینها حجاب اسلامی رو تحریف کردند، به اسم اسلام ذره ذره حجاب رو عوض کردند تا امروز به جایی رسیدیم دختر ایرانی با بلوز و شلوار تنگ در مقابل چشم هزاران اجنبی حرکات زشت انجام میده و برخی به دروغ به این پوشش کذایی به اسم حجاب احسنت و آفرین می گن... واقعا اف بر این غیرت... اف بر این شرافت... این جواب خون شهدا بود...
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    به سلامتی همه شیر زنان ایران زمین
  • سازمخالف ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    بانو لطفا حرف اضافه نزن و دروغ نگو حتی زمان پیامبر هم حجابی برای زنان نبوده و قران رو الکی تفسیر نکنید توی قران این همه در مورد مال یتیم و ظلم به فقرا اومده اونارو نمیگی اومدی در این مورد نظر میدی من میدونم از کجا داری میسوزی چون خودت نمیتونی ورزش کنی حسادت میکنی. بسوز
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    بعضی رشته ها باید تقویت بشه مثل انواع تیراندازی و تیروکمان که چندین و چند مدال دارن ، در ضمن با روحیه خانم ها و شرایط جامعه ما سازگاری دارن. در حالی که تیراندازهای خانم می گفتن ما کمبود فشنگ داریم !!! حالا از خقوق و اردوهای تدارکاتی هم بگذریم ، به نظرم با این شرایط همون کبدی بازی کنند خیلی بهتره. از نظر من برنامه ریزی زیر صفر است فقط با استعداد های انفرادی نتیجه می گیریم.
  • ایرانی ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    به یک مسئله بسیار مهم هیچکس دقت نکرده ، اینم مسئله این است که در ایران مردان ایرانی برای دیدن بازی بانوان نامحرمند و همین مردان به اضافه مردان اجنبی و خارجی در بازیهای تیمهای بانوان ایران محرم !!!!! چشم مردان ایرانی خار دارد مال خارجی ها خیر !!!! اگر این مسئله در ایران اتفاق بیفتد بلافاصله هزار مدعی العموم پیدا شده و خواستار برخورد میشوند !!!
  • ایرونی ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    اولا مگه بازی با هند نبوده ؟نیشه داورشم هندی باشه.دوما خانم بانو خانم رهبر میگه بهشون افتخار میکنم شما گیر دادی به مقنعه کوتاهشون؟سوما اینکه واقعیت داشته یا نه فردا پس فردا صداش درمیاد
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    افرین به مدال اوران ایرانی.هرکس راه وروش واعتقاد ان درست باشد باید هم همه بع ان احترام بگذارند
  • سوسان ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    بلاخره انسان باید یک خط قرمزی داشته باشه چه بهتر این خط قرمز مطابق اسلام باشه
  • ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    ساپورت پات باشه عیبی نداره اما یه تاره مو۰۰۰۰۰
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    پای امام زمون رو وسط نکش
  • عليرضا ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    دختران ايراني فقط براي پسران ايراني نامحرم هستند براي مردان بيگانه محرمند اين از عجايب دين ما مسلمانان ايران وبه نظر بنده نوعي ظاهرسازي وآدمفريبيست بس كنيد اين حركات وعادات زشت را
  • جهان ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    توی نظرات دیدم که حجاب این بانوهای ورزشکارو مسخره کردن ... و گفتن که بهتره که ورزش نکنن با این حجابای ساختگی و مسخره!!!!!! یا گفتن چرا بین اون همه مرد گلاویز شدن ؟؟!!!!!!!! واقعا تعجب آوره ... چند نفر از شما از ورزش سررشته دارید ؟؟؟ چندتای شما منتقدا ورزشکار هستید ؟؟؟ فقط بلدید عیب و ایراد بگیرید و مثل پیره زنها غر بزنید . اگه این ورزش خانما رو هم ازشون بگیریم و بگیم که چون اسلام رو به خطر میندازید پس ورزش نکنید و اینجور جاها نرید پس دیگه نباید به وهابی و داعشی ها ایراد گرفت ما از اونا بدتریم ...آخه افراطم تا این حد؟ من دانشجوی تربیت بدنی هستم و ورزشکار ... توی این تورنومنت خانمای ایرانمی عالی ظاهر شدن خیلی از مدالا مال اوناست ... با این همه افتخارو سربلندی که برای کشورشون رغم زدن انصاف نیست که بعضیا بخوان بهشون ایراد بگیرن ... اونم ایرادای بنی اسرائیلی .
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    بابا مسابقه با هند داور هندی میشه؟
  • رسول ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    دمش گرم ایولا داره
  • بانوی 2 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    با نظر بانو 100% موافقم این حجابها من درآوردیه حجاب یعنی حجم بدن زیبای خانمها از دید نامحرمان مسلمان و غیر مسلمان مخفی بمونه.
  • علی علوی ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    سلام کلاهمون را بگذازیم بالاتز
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    چیزیکه مشرقی ها ندارن به همه فحش میدن ولی تا مقنعه میوفته همون بی حجابه کتشو میندازه رو سرش ولی اینها جز فحش به بی حجاب کار دیگه ای بلد نیستن
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    برو عامو توهمی
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    حالا میگیم برات اثبات کنن :))
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    آیا امام زمان از دزدی ها و اختلاس ها و فساد مسولان رضایت دارند ؟
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    حجاب اجباری همینه ،شما هم شکایت ببر حکم گرفتی بیا ما هم خبر کن
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    شما خبر داری نظر امام زمان چیه؟ خودش بهت گفته؟
  • ناشناس ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    سازمخالف سازمان منافقین حقوقا رو واریز کرده بدو بگیر تا دیر نشده
  • joonoob ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    خخخخخخ حتما" میدونن اگه برگرده چه بلایی سرش میآرن!!!
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    گویا بعضی دوستان دوست داشتن اونجا بودن و از دیدن بانوان سایر کشورها کمی فیض میبردن! از این نظرات هوس الود خجالت نمیکشین؟ شما ورزش رو ورزش میبینین یا چشم چرونی؟ کدوم یکی از این خانمای ورزشکار روی سکوی یا خارج از میادین ورزشی لباسی خلاف موازین اسلامی داشته که شما اینطوری بهشون تهمت میزنین؟ شما بجای اینکه به بازی به عنوان ورزش نگاه کنین دنبال چشم چرونی و دید زدن هلهله چی های مسابقه هستین که با این نظرات مسخره دارین نشون میدین هدفتون دقیقا اون چند تار موی بانوان ورزشکار بوده نه دیدن این مسابقات ورزشی!
  • ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    درود بر زنان با حجاب
  • یه بی سوات ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    ساز مخالف نکنه شما جزو سنگواره هایی هستید که 1400 سال قدمت دارن !! جوری صحبت می کنی که انگار دوران پیامبر گرامی اسلام حضور داشتی !! احتمالا شما از نسل عرب جاهلیت هستی که اینگونه سخن می رانی !! در ضمن اسمون به ریسمون نباف چون بحثی که الان صورت گرفته با توجه به خبری هست که مشرق زده و بیخودی ربط و بی ربط رو به هم نچسبون. همچنین این شما هستید که حق رو با باطل می آمیزید و فکر هم می کنید مسلمان هستید. عمرا منتشر کنی مشرق
  • مانی ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    فیلمش موجوده
  • اردیبهشتی ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    سلام دوستان بحث سر چیه ؟ #حجاب ؟؟؟ دوستانی که میگن حجاب این خانما ایراد داره، باید بدونند که این حجاب تنها مورد تایید روسای ورزشیمونه من جمله آقای کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک که وقتی روسای ورزشیمون خانم سمیه حیدری قهرمان جودو مون رو که با چادر روی سکو رفت برای گرفتن مدال، از ورزش حذف کردند، نه تنها ناراحت نشدند بلکه از حضراتی که ممکن بود ناراحت شده باشند هم عذر خواهی کردند و به همین راحتی بانوی قهرمانه محجبه مون رو کنار گذاشتند ... حمایت از #حجاب تا این حد !!!!!!
  • ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    ساز مخالف مثل اسمت مخالف حق نباش حجاب در اسلام حدود داره و فقط پوشوندن خشک و خالی بدن نیست و حق با بانو هست در ضمن احکام اسلام همهش باید رعایت بشه چه حفظ مال یتیم باشه چه حفظ حجاب
  • kaveh ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    آخی طفلک داوره فکر کرده حجاب برای بعضی خانمهای ایرانی مسئله جدیه !!!
  • محمد ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    افرین دیگه معضل بیکاری پیدا شد تورم هم مهار شد
  • ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    ای پپیامبر به ززنان بگو ازز پشت پرده با مردان سخن ببگویند .................
  • سازمخالف ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    الان تو مشکل جوونا بی پولی و فقر نه حجابی که شماها از خودتون در اوردید تمام مشکلات رو ول کردید و چسبیدید به این حجاب . واقعا جای تاسف داره.
  • ساز مخالف ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    یعنی خون شهیدای ما اینقدر بی ارزش شده که جانشون رو برای حجاب فدا کردند . نه اونا رفتند که ما زندگی راحتی داشته باشیم فقر نباشه دزدی نباشه . بابا جم کنید.
  • ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    ساز مخالف می زنی حرف از عواطف می زنی. بر سنگ خارای زمان نقش از ظرایف می زنی شما قرآن رو رای به تفسیر میکنی ساز مخالف. حجاب که فقط پوشاندن پوست بدن و مو که نیست
  • ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    در مورد اینکه رهبر به این سبک پوشش افتخار می کند شما استفتا فرمودید؟ لطفا نظر ایشون رو بر اساس مستندات بگید. اگر دقت کرده باشید زیر نویس ها همه مال سال های گذشته هست که بانوان اکثرا تو رشته هایی مثل تیر اندازی شرکت می کردند. بعد ایشون گفتند اگر حجاب و عفاف رعایت بشه باعث افتخاره بحث اینه که این حجاب نیست.
  • ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    مجبورن حاجی جان. مجبور. این و میدونی که
  • ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    دوست گرامی در رابطه با مسائل شرعی باید دید عالم دینی چی میگه نه عالم ورزشی. در ثانی اگر قرار باشه ما که مسلمون هستیم به کسی که قصد داره احکام اسلام رو یادآوری کنه بگیم داعشیه یا افکار داعشی داره که مثل حامیان داعش هستیم. استحضار دارید که داعش برای تخریب اسلام حمایت می شه. این اظهار نظر شما خیلی مسئولیت داره ها... دارید ناآگاهانه اسلام رو تخریب می کنید.
  • ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    تهمت نزن ناراحت جان
  • ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    مگه قایق رانی رو ندیدی؟زمان 5 دقیقه ایی بود مرتب میومد رو زمان 1 دقیقه تکرار پخش میکردن. خیال میکردند ملت.... در صورت پخش اکثرا با تاخیر پخش میشه و حذف میکنن
  • ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    برای اینکه منظور رو متوجه بشید مثال می زنم از نظر شما کسی که نقش بازیگری رو بازی می کنه که مستهجن باشه هر چند خودش خیلی تو جامعه با حجاب باشه و اون فیلم که بازی کرده رو بقیه ببینن ایرادی نداره؟ چون لازمه شغلش اینه که موقع کار نباید حجاب می داشته؟
  • ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    بعضی از مردای باغیرت!!! داخلی یاد بگیرن
  • ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    چرا حفظ ارزش ها رو امنیتیش می کنیjoonoo؟
  • رها ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    واسه همتون متاسفم،مردم تو دنیا دارن به سفر به کرات دیگه فکر میکنن،ما تو ایران خودمونو با این بحثهای بی ارزش و بودن یا نبودن حجاب که کلا یه مساله شخصیه سرگرم کردیم!
  • ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    نترس مثل موقع رفتن حرم چادر سر میکنند
  • ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    حتما این تایید مراجع رو در پیداشته شما هم تند روی نکن
  • ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    ما که چیزی از بازی زنان کبدی ندیدم، تل میخواستن شروع کنن گزارش قطع میشد، انگار ما نامحرمیم، کره ایها که تو استادیومند محرم اند. نمیدونم چه منطقی پشت این کار، همیت تکواندو و کاراته رو هم تا چند وقت پیش نشون نمیدادن. اگه بده همیشه بده، اگه خوبه همیشه خوبه، نه کم کم و یواش یواش
  • یوسف ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    سلام ساز مخالف!! احیاناً از رنگ سبز خوشت نمیاد!؟؟؟؟ (البته اون سبزه سال88)! بعدشم تو آیات سوره مبارکه نور و احزاب رو یه نگاهی برای اولین بار بنداز تا ببینی(البته اگه چشم دیدن واقعی داری!) خداوند متعال چه دستوری به زن مسلمان در مورد پوشش داده. نادانسته یا از روی بغض و کینه درمورد دستورات اسلام اظهار فضل نکن!!
  • ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    من اگر جای این خانم بودم خدا رو شکر می کردم که برق مدال ارزش حجاب رو ازم نگرفته. افراد زیادی رو هم می شناسم که وقتی به جایی تو ورزش رسیدن که نمی تونستن حجاب داشته باشند، ورزش قهرمانی رو کنار گذاشتن نه حجابشون رو. نرفتن از خودشون حجاب تدوین کنن. مسئولین ورزشی کشور مسئول اعمال شرعی ورزشکارا نیستن. اگر ورزشکارا این شرایط رو قبول نکنن اون وقت خودشون با برگزاری ورزش های کشور های اسلامی می تونند قهرمان پروری هم بکنن
  • ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    داداش الان اینجا پذیرش این مورد رو نداره، یعنی هستن برخی ها که نمی دونن چه لباسی مال کجاس؟ فردا بعضی خانمها که دائما پی اینن که از لباس عرف مملکت فاصله بگیرن با لباس ورزشی پا میشن میان بیرون مخصوصا که اگه از تلویزیون ایران پخش بشه. این در حلیه که تو مثلا کره به اون نوع لباسها عادت دارن و واکنش خاصی نشون نمی دن.
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    داداش لطفا" ما رو شکایت نکن ، ما بیگناهیم!! همه جا به همینا میدون دادن
  • ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    آقای ک-ه یک دین فروش و فردی لاابالی و بی اصالته و متاسفم برای دیگر مسئولین اگر این خواهر و نور چشم ما به ورزش برنگرده.
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    ﴿وَقَرْنَ فِي بُيُوتِكُنَّ وَلَا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِيَّةِ الْأُولَىٰ ۖ وَأَقِمْنَ الصَّلَاةَ وَآتِينَ الزَّكَاةَ وَأَطِعْنَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ ۚ إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنْكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيرًا﴾(سورهٔ احزاب-آیهٔ ۳۳) و در خانه‌هایتان قرار گیرید و مانند روزگار جاهلیت قدیم زینتهای خود را آشکار مکنید و نماز برپا دارید و زکات بدهید و خدا و فرستاده‌اش را فرمان برید خدا فقط می‌خواهد آلودگی را از شما اهل خانه (ی رسول الله) پاک کند. و شما را پاک و پاکیزه گرداند. ﴿يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُلْ لِأَزْوَاجِكَ وَبَنَاتِكَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلَابِيبِهِنَّ ۚ ذَٰلِكَ أَدْنَىٰ أَنْ يُعْرَفْنَ فَلَا يُؤْذَيْنَ ۗ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِيمًا﴾(سورهٔ احزاب-آیهٔ ۵۹) ای پیامبر به زنان و دخترانت و به زنان مؤمنان بگو پوششهای خود را بر خود فروتر گیرند این برای آنکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند (به احتیاط) نزدیکتر است و خدا آمرزنده مهربان است. ﴿وَقُلْ لِلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا ۖ وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَىٰ جُيُوبِهِنَّ ۖ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ أَوْ آبَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنَائِهِنَّ أَوْ أَبْنَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي أَخَوَاتِهِنَّ أَوْ نِسَائِهِنَّ أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِينَ غَيْرِ أُولِي الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجَالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِينَ لَمْ يَظْهَرُوا عَلَىٰ عَوْرَاتِ النِّسَاءِ ۖ وَلَا يَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِيُعْلَمَ مَا يُخْفِينَ مِنْ زِينَتِهِنَّ ۚ وَتُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِيعًا أَيُّهَ الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ﴾(سورهٔ نور-آیهٔ ۳۱) و به زنان با ایمان بگو دیدگان خود را (از هر نامحرمی) فرو بندند و پاکدامنی ورزند و زیورهای خود را آشکار نگردانند مگر آنچه که طبعا از آن پیداست و باید روسری خود را بر سینه خویش (فرو) اندازند و زیورهایشان را جز برای شوهرانشان یا پدرانشان یا پدران شوهرانشان یا پسرانشان یا پسران شوهرانشان یا برادرانشان یا پسران برادرانشان یا پسران خواهرانشان یا زنان (همکیش) خود یا کنیزانشان یا خدمتکاران مرد که (از زن) بی‌نیازند یا کودکانی که بر عورتهای زنان وقوف حاصل نکرده‌اند آشکار نکنند و پاهای خود را (به گونه‌ای به زمین) نکوبند تا آنچه از زینتشان نهفته می‌دارند معلوم گردد ای مؤمنان همگی (از مرد و زن) به درگاه خدا توبه کنید امید که رستگار شوید. لینک تفسیر نمونه http://www.askquran.ir/thread24773.html
  • ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    الله و اکبر همه چی زوریه اینجا
  • ناراحت ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    چون اختلاس و دزدی و فساد و هزار جور جرم دیگه تو جامعه است باید چشم روی حجاب هم بسته بشه؟ چرا تا حرف از حجاب میشه این حرفها و دلیلای بچه گانه آورده میشه ناشناس (18:03)؟ کم از دزدی و فساد و تورم و ... تو جامعه زده میشه؟ شما میگی تا وقتی ریشه کن نشه نباید به فکر حجاب بود؟ امیدوارم اینجور آدما تحصیلکرده نباشن که یه همچین طرز فکر کودکانه ای دارن.
  • ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    مرز حجاب و محرم و نامحرم مشخصه. هر کسی با توجه به نور ایمان یا احیانا تعصبی که داره این مرزها براش پر رنگ تر یا کم رنگ تر میشه. پس یکی دوست نداره حتی از علاقش میزنه ولی از حجاب واقعی نمیگذره. یکی هم بر عکس براش اهمیتی نداره. اون دنیا هم دست خداست و کسی نمیدونه کدوم گناهکار. اما هر کسی هم نزد خدا درجه ایی داره. مهم همین درجه است مثل مدال طلا و نقره و برنز
  • ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    غیرت، تعصب بیجا، بدبینی؟ یکی فقط به همسرش گیر حجاب میده بقیه براش مهم نیستن. یکی خدا رو میبینه بی احترامی به حکم خدا اذیتش میکنه. یکی هیچکدوم براش مهم نیست
  • ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    ایناکه حجابشون کامل کجای لباسشون بده مگه کشورهای دیگه که حجاب ندارن مشکل دارن؟ کشوراشون ازما سالم تره
  • محمد ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    به کمیته ملی المپیک ایران و فدراسیون کبدی ایران پیشنهاد می کنم که تقدیر در خور و شایسته از این داور جوانمرد کره ای حتما به عمل آورند . باید او را به ایران دعوت کنند و از او تقدیری شایسته ایرانی ها به عمل آورند .
  • ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    بابا این حرکت قابل تقدیره بی جنبه بازی درنیارین
  • ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    حجاب وقتي قشنگه که با ميل ورغبت پوشيده شود
  • ریاستی ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    همه جای دنیا به قوانین سایرین احترام میگذارند جز ما که به قوانین خود احترام نمیگذاریم و قالبا از سر احساس قوانین سایرین را به سخره میگیریم
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    ناشناس منبع اینی که گفتی رو هم ذکر بفرمایید لطفا
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    البته در راستای نظر ناشناس۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱ باید دید که آیا داستان واقعا همین بوده و این آقا ک-ه راسا مسبب این امر قبیح بوده؟
  • مهرداد ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    درود خدا به شرف زنا تیم ملیمون که با وجود حجاب و سختی های فراوانش مدالا زیاد و خوش رنگی گرفتن از همین جا خسته نباشید میگم.
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    برای من یک سوال پیش اومده که چطور این خانم های ورزشکار با شلوار تنگ و به نوعی ساپورت تو مسابقات حاضر میشن این بی حجابی نیست ولی؟؟؟؟؟
  • ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    اول اینکه همون هایی که دارن به رفتن به کرات دیگه فکر می کنن دارن به هزار روش (جنگ، تحریم، از خود بیگانگی فرهنگی و...) جوونای مسلمون رو به چیزهای دیگه سرگرم می کنن. در ثانی حجاب رو اگر دارید نقد می کنید باید فلسفه اش رو بدونید. نحوه ی حضور در اجتماع به هیچ وجه شخصی نیست.
  • ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    حرف بانو درست .میشه حالا یه حجابی معرفی کنی که هم خانمها حجابداشته باشند هم بتونند ورزش کنند. فقط ایراد گرفتن که هر شخصی با یگ سواد عادی هم میتونه بده.بس لطفا راه کار. ضمنا الان از بنجره خونت نگاه کن همه ماشین دارند ولی فرهنگ ماشین سواری ندارند من به شما قول میدم 10 سال دیگه به خاط بیتحرکی مردم مرگ ومیر به نمودار صعودی خود خواهد رسید.
  • ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    مسئله حجاب رو همون خدایی که انسان رو آفریده به طور کامل تو قرآن تشریح کرده. پس نیاز به تبصره نداره. حجاب کامل صرفا دیده نشدن پوست بدن نیست که. اگر اینطور بود همه بدنشون رو رنگ می کردن می یومدن بیرون شما حساب مسلمون ها رو از اسلام جدا کن چون منافق زیاده دچار اشتباه می کنه آدم رو.
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    در بازی با هند داور هندی .در این بازیهای اسیایی اینچئون بعیدم نیست با اون داوریشون .
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    آقای مهرداد من یک خانم هستم تو دانشگاه تدریس می کنم و چادر سر می کنم هیچ وقت هم احساس نکردم برام مزاحمتی داره. هر چی بوده حسن و راحتی و اینکه مطمئنم موقع تدریس که همه نگاه ها به من هست حواس ها به حرفمه. به نظر شما حجاب ساختگی بانوان ورزشکار اصلا مصداق حجابیه که قرآن تعیین کرده که در مورد سختی یا ارزشش صحبت کنیم؟
  • محمدرضا1 ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    خدایا مارو از شره این داعشیها محفوظ بگردان امین.........بعضیا توقع دارند ورزشکارامون با چادر بیان وسط گود!/!/بابا این بدبختا که پوشیده بودنند..اینقدر حسودی نکن....یه ضرب المثله کوبایی میگه چون خودت پا نداری نباید پای همه رو قطع کنی
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    هر موردی که با زور و فشار باشه به بیراهه میره بهتره هر کس در محدوده بیشتری حق انتخاب داشته باشد تا درست و نادرست بر اساس شاخصی به مراتب سازگارتر با فرهنگ جامعه به کار رود.
  • محمدرضا1 ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    داعشی ناراحت
  • محمدرضا1 ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    خدایا چی میشد اگه حسادت وخود خواهی رو از مراممون حذف میکردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • امیر تبریز اوغلی ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    نخیر این افراد فقط تو ایران هستن
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    اي زن به تو از فاطمه اينگونه خطاب است ارزنده ترين زينت زن حفظ حجاب است البته حجاب فاطمي
  • سجاد ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    این حرکت داور نشون از اینه که فرهنگ شون بالاست شعورشون هم بالاست به اعتقاد و مذهب و قوانین سایر کشورها احترام قائل اند اما (ما) چی؟
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    ناشناس 21:52 درباره حجاب در قرآن آیات صریحی آمده و بین مفسرین اختلافی نیست: مثلا سوره های مبارکه نور آیات 31 احزاب 53و 59 و...
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    ناشناس 20:31 انتظار داشتی چی ببینی؟ مشکل از ما نیست از انهاست که در تمام عرصه هایشان (ورزشی و ..) باید آثاری از برهنگی و هرزگی باشه!!! واقعا زنانشان بدبخت و بازیچه اند موندم چطور به غرورشان بر نمی خوره!!!!!
  • ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    این چند نفر ناشناس: طوطی وار چند کلمه گفتن که انسان را روشنفکر نمیکند. نظر امام زمان = نظر قرآن (آیات حجاب) +روایات اهل بیت که البته: 1 دسترسی به هر دو منبع راحته 2 در هیچکدام گفته نشده "حجاب داشته باشید مگر اینکه فقیر باشید و یا در جامعه دزدی باشد"!!!!!!!!!!!!
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    واقعا چی فکر می کنی؟ مگه معیار فقط بالا شهر تهرانه؟ حتی در آنصورت هم اکثر خانمها با حجاب خواهند ماند
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    ساز مخالف تو از هدف شهدا چی می دانی؟ مثلا به خون شهدا ارزش میدهی که اینطور بهشون تهمت می زنی؟ به خودت زحمت بده وصیت یکی از شهدا را بخوان به صراحت گفتن که برای چی رفتند "اسلام"، "ولایت" در اهداف همگی مشترکه. با تکرار حرفهای فیلم و سریال و.... آدم نباید بی اطلاعی و ... خودش را عیان میکنه
  • سید ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    آقای ساز مخالف، وصیتنامه شهدا غالبا توصیه به حجاب بوده... شهدا نرفتن که ما بیفتیم دنبال مال و منال دنیا به خاطر رفاه طلبی... چرا تا اسم حجاب میاد پای فقر و دزدی رو وسط می کشین؟!!
  • ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    ساز مخالف سعی نکن شهدا را هم مثل خودت کوته فکر نشان بدهی که فقط تا نوک بینیشان را می دیدند امثال شما همه چیز را در خدمت شکمشان میخواهند و دین برای آنها لقلقه زبان است.
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    لطفا هر چیز باطل را به مراجع و شهدا نسبت ندهید در این زمان که اکثر مردم باسوادند منابع فراوان (قرآن و روایات و توضیح المسائل) در دسترس همگان است. به خدا فکر کردن حرام نیست.
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    خانم سمیه حیدری اگر می رفت می توانست مدال بیاره و برای جودو حفظ آبرو کند ولی اصلا از ایشان حمایت نمیشه و یکی از مسببانش مسئولین فدراسیون هستند!!
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    خدا شفایت بده
  • ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    محض اطلاعتون حجاب یک رفتار اجتماعیه . حواستون باشه انسانهای یک بعدی مثل داعش هستند
  • ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    به استناد آمارهای خودشان کشوراشون از ما سالمتر نیست
  • ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    خب این ساده است با مطالعه و فکر کردن آگاهیش را ببره بالا و از آن لذت ببره
  • sad ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    خطاب به محمدرضا1: ... یک ضرب المثل ایرانی هست که میگه: کافر همه را به کیش خود پندارد ... چون جنابعالی حسود تشریف دارید که دلیل نمیشه دیگران هم مثل شما باشند ... برای فرد موقن نافرمانی خدا مایه ی حسادت نیست ... کی گفته هر کی میخاد ورزش کنه باید بره ورزش حرفه ای کنه ... ورزشی ارزشمنده که کاربردی باشه نه وسیله ای برای اغوا!
  • ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    واقعا این پوشش ها اسمش حجاب نیست ونم جلو این هم نا محرم تازه تلویزیونم دیگه از حد گذرونده کاراته زنانوپخش میکنه همه برجستگیها و گردن پیداست خدا مادر بزرگامونو بیامرزه که جلو بچه هاشونم روسری از سرشون کنار نمیرفت این زنای ورزشکار چجوری میخان بچه هاشوند تربیت کنن و شوهرداری کنن نمیدونم شاید حرفام غلط باشه ولی انشالله خدا اول منو بعد بقیه رو هدایت و عاقبت بخیر کنه
  • صبا ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    افرین به این داور که با این کارش به خانمهای ایرانی وعقایدشان احترام گذاشته
  • فرهاد ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    واقعا همتون بیکارید......یکی یه خبر میذاره همه به جون هم افتادید.... برید به مسائل مهمتر زندگیتون برسید..
  • مریم ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    بابا رهبر معظم انقلاب هم با حجاب این خانومای غرور آفرین موافقم که فرستادنشون به این مسابقات..دمشون گرم...اونایی که مخالف بازی کردن این خانومان حتما حسود تشریف دارن و بوی قورمه سبزی میدن...
  • ز ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    خودتو با انشااله و ... گول نزن ی کم منطقی باشین کل دنیا دارن از ورزش انتیاز ومیگیرن شما چسبیدید به حجاب اینها؟ دیگه بقیه مشکلات حل شده؟ یه موقع به اثرات قهرمانی ورزشی و مدال و جایزه نقدی فدراسیون تو خونه و جامعه فکر نکنید!
  • ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    ممنون
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    خداییش ای والله داره
  • بانو ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    به دوست گرامی ناشناس 23:00: به نظر من لازم نیست خانم ها هر کاری رو سعی کنن اسلامی کنن و توش شرکت کنن. از نقاشی رو در و دیوار شهر تا ورزش تو کشور هایی که فضا رو مناسب با اعتقادات یک مسلمان آماده نمی کنن. کی گفته باید با حجاب همه ورزش ها رو انجام داد. قرار نیست ما بگیم برای اینکه مثلا فیلم سازامون بتونن فیلم مستهجن بسازند باید پوششی ارائه بدیم که از این کار محروم نشند. اما ورزش که برای سلامتی جامعه و بانوان باید استفاده بشه رو می تونیم ورزش داخل سالن بدونیم برای قهرمانیش هم اگر بانوان ما اینطور حجابشون رو تضعیف نمی کردند می شد از مسئولین انتظار داشت رقابت های بانوان با میزبانی کشورهای اسلامی رو تقویت کنن. اونوقت اگر حرفی برای گفتن داشته باشند (که من مطمئنم بانوان کشورم می تونند) این رقابت ها رو به رقابت های طراز بالا تبدیل می کنن. من تو حرفه خودم باید زمینه رشد خودم رو تو فضای سالم بخوام نه به بهای برق مدال ارزش های دیگه که خیلی مهم ترند فراموش کنم. من شنا می کنم تا زمانی که شرایط برای رقابت قهرمانی تو این رشته فراهم نشه به بیشتر از استخر شهرمون فکر هم نمی کنم چه برسه که بخوام دنبال لباسی بگردم که برام ممکنش کنه. بعضی چیزها خب امکان پذیر نیست. مثل حجاب و اکثر ورزش ها. خیلی ناراحت کنندست که خانم مسلمون از مانع می پره و گزارش گر در رابطه با استیل بدنش صحبت می کنه. آقای محمدرضا1: داعش برای این ساخته و حمایت شده که چهره اسلام رو بد نشون حیفه اگه مسلمون هستید اهدافتون داعشی باعشه (تخریب احکام واضح و نسبت دادن افراد مسلمان به وحشی صفتانی که قصد تخریب اسلام رو دارند) این طور اظهار نظر اگر باعث بشه یک نفر هم به اشتباه بندازید مصداق گمراه کننده ها رو دارید ها!! تفاوت ضالین و مغضوب علیهم تو سوره حمد رو استحضار دارید دیگه. حجاب واجبه حدودش هم تو قرآن مشخصه افراط تو این زمینه هم کاملا با معیار قرآن و سیره اهل بیت قابل تشخیصه. بهتره به جای اینکه خودمون رو به ندونستن بزنیم بریم یاد بگیریم. خدا رو شکر هم تو زندگی و هم کار و هم ورزش فعال هستم. شما تصورتون این نباشه که از حسودی حرفی مطرح شده.
  • بانو ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    به دوست گرامی ناشناس 23:00: به نظر من لازم نیست خانم ها هر کاری رو سعی کنن اسلامی کنن و توش شرکت کنن. از نقاشی رو در و دیوار شهر تا ورزش تو کشور هایی که فضا رو مناسب با اعتقادات یک مسلمان بنا به قوانینی که دارند آماده نمی کنن. قرار نیست ما بگیم برای اینکه مثلا فیلم سازامون بتونن فیلم مستهجن بسازند باید پوششی ارائه بدیم که از این کار محروم نشند. اما ورزش که برای سلامتی جامعه و بانوان باید استفاده بشه رو می تونیم ورزش داخل سالن بدونیم برای قهرمانیش هم اگر بانوان ما اینطور حجابشون رو تضعیف نمی کردند می شد از مسئولین انتظار داشت رقابت های بانوان با میزبانی کشورهای اسلامی رو تقویت کنن. اونوقت اگر حرفی برای گفتن داشته باشند (که من مطمئنم بانوان کشورم می تونند) این رقابت ها رو به رقابت های طراز بالا تبدیل می کنن. من تو حرفه خودم باید زمینه رشد خودم رو تو فضای سالم بخوام نه به بهای برق مدال ارزش های دیگه که خیلی مهم ترند فراموش کنم. من شنا می کنم تا زمانی که شرایط برای رقابت قهرمانی تو این رشته فراهم نشه به بیشتر از استخر شهرمون فکر هم نمی کنم چه برسه که بخوام دنبال لباسی بگردم که برام ممکنش کنه. بعضی چیزها خب امکان پذیر نیست. مثل حجاب و اکثر ورزش ها. خیلی ناراحت کنندست که خانم مسلمون از مانع می پره و گزارش گر در رابطه با استیل بدنش صحبت می کنه. آقای محمدرضا1: داعش برای این ساخته و حمایت شده که چهره اسلام رو بد نشون بده. حیفه اگه مسلمون هستید اهدافتون داعشی باعشه (تخریب احکام واضح و نسبت دادن افراد مسلمان به وحشی صفتانی که قصد تخریب اسلام رو دارند) این طور اظهار نظر اگر باعث بشه یک نفر هم به اشتباه بندازید مصداق گمراه کننده ها رو دارید ها!! تفاوت ضالین و مغضوب علیهم تو سوره حمد رو استحضار دارید دیگه. حجاب واجبه حدودش هم تو قرآن مشخصه افراط تو این زمینه هم کاملا با معیار قرآن و سیره اهل بیت قابل تشخیصه. بهتره به جای اینکه خودمون رو به ندونستن بزنیم بریم یاد بگیریم. خدا رو شکر هم تو زندگی و هم کار و هم ورزش فعال هستم. شما تصورتون این نباشه که از حسودی حرفی مطرح شده.
  • محمدرضا1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    اقا یا خانم sad اینا باعث افتخار منو تو هستند باعث میشن پرچم جمهوری اسلامی تو (بلاد کفر ) بر افراشته شه ..منو شما بهتره مواظب ناموس خودمون باشیم
  • ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    یعنی کسانی که تو جاهای دیگه دنیا زندگی میکنن بی فکرند؟ ا ه فکر کرد و به این نتیجه رسید که بدون پوشش بهتره چی؟
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    جناب صاد :به نظره شما این ورزش اغوا کنندس؟؟؟فقط یه مریض جنسی میتونه به این ورزش بگه اغوا کننده!!!
  • الی ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    چرا فیلم هندی میری سید !
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    چطوره با چادر و رو بند بیان مسابقه بدن!!!! آخه کجای پوشش این دخترا مشکل داشت؟ یک کم اون دید موشکافانه خودتو درمان کن. وقتی حکومت اسلامی مجوز حضور بانوان فرهیخته و قهرمان ما رو صادر می کنه تو کی هستی که به خودت اجازه میدی به جامعه ورزش بانوان بی احترامی کنی. بانو یا هر کی که هستی لطفا کاسه داغتر از آش نشو کسانی در مملکت هستن که به جای شما افراد متحجر تصمیم بگیرن
  • رضاایرانی ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    سلام دونه دونه نظرات رو خوندم خانم بانو اقای ساز مخالف بی حجابی فقط لباس نیست پوشش نیست تو سطر سطر این پیامها بی حجابی موج میزنه ماوقتی تحمل حرف مخالف رو نداریم و بدترین توهینها رو بهش روا میکمنیم از حجاب هیچ چی نفهمیدیم خانم بانو شما یک چی فراموشت شده ما رهبری داریم که بسیارموشکافانه همه چی رو رصد میکنه وقتی ایشان پیام میده وتبریک میگه به زن ورزشکار ایرانی وظیفه من وشماتسلیم واطاعته محضه یادمون نره دین ما دین تحرک وپویاییه وآقامون ونایب برحقش حواسشون جمع جمعه پس خواهشا همدیگه رومتهم نکنید
  • افشین تهران ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    جناب ناراحت شنیدی میگن عیسی همه را به کیش خود پندارد.ناشناس 20.29و ناراخت شما مثل اینکه علم غیب دارید و یا رفتار اطرافیانتان برای شما شده شاخص عمومی.
  • افشین تهران ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    شما چون اطرافیانت و خانوادت احتمالا با این روش زندگی میکنن فکر میکنی خواستگاه عمومی داره در صورتیکه شاخص فقط تهران و چند شهر بزرگ اونم فقط در منطقی خاص نیست چرا که اکثریت زنان ایران هنوز هم اصالت دینی و میهنی خودشون رو حفظ کردن و اسیر توهم فرهنگ بالا در عریانی محظ نشده اند.
  • رضاایرانی ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    سلام دونه دونه نظرات رو خوندم خانم بانو اقای ساز مخالف بی حجابی فقط لباس نیست پوشش نیست تو سطر سطر این پیامها بی حجابی موج میزنه ماوقتی تحمل حرف مخالف رو نداریم و بدترین توهینها رو بهش روا میکمنیم از حجاب هیچ چی نفهمیدیم خانم بانو شما یک چی فراموشت شده ما رهبری داریم که بسیارموشکافانه همه چی رو رصد میکنه وقتی ایشان پیام میده وتبریک میگه به زن ورزشکار ایرانی وظیفه من وشماتسلیم واطاعته محضه یادمون نره دین ما دین تحرک وپویاییه وآقامون ونایب برحقش حواسشون جمع جمعه پس خواهشا همدیگه رومتهم نکنید
  • افشین تهران ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    اینقدر تند میرین که مردم از حجاب زده بشن.پوشاندن بدن و مو یعنی حجاب .زنکه ابزار نیست که در موردش اینجوری میخواین رفتار کنین اونهم در زمانیکه زنان ما از بالاترین سطح سواد و تلاش برخوردارن.
  • افشین تهران ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    ظرفیت.
  • افشین تهران ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    شما اصلا کلاه داری .؟
  • افشین تهران ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    براحتی ارزشهامون رو میفروشن !!!!
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    برخی از روی حساب و منطق سخن نمی گویند ! چرا یک کشتی گیر با همان لباس وارد جامعه نمیشه، لباس برای هر مکانی متفاوت است. شما با کت و شلوار میروید بسکتبال بازی کنید !!! لباس این بانوان هم مختص همین ورزش است. اگر غیر از این است پس باید لباس کشتی، تکواندو، ژیمناستیک و ... هم من درآوردی باشد !!!
  • افشین تهران ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    شما بهتره این نظر رو در مورد خانمها اطراف خودت بدی .بانوان ایرانی نمونه ای از پاکترین و پر تلاشترین وبا فرهنگترین بانوان دنیا هستند اما شما فقط بی بندوبارها رو میبینی چراکه خوبا کنار خیابان و پارک ول نیستند و برای همین فکر میکنی که همه همین هستن.
  • افشین تهران ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    الان شما روزی چند ساعت برای رفتن به کرات دیگه داری فکر میکنی؟؟برای زدن مدهای ماهواره ای بیشتر فکر میکنی یا رفتن به مریخ و یا زدن تیپ مریخی؟
  • افشین تهران ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    کشورشون از ما سالمتره؟درصد حرامزاده های غرب رو دیدی؟البته از نظر شما سلامت رو ......
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    با ناراحت موافق نیستم. با حجاب واقعی موافقم اما با پیش داوری شما نه.
  • بردیا ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    جناب ناشناس حرمت خودت را نگه دار.
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    الان اون پرپم امریکا چیه کنار اسمت؟
  • طاهر ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    بنابراین دزد نبودن وقتی خوبه که با میل ورغبت باشه اما من میل ندارم که دزد نباشم دلم میخواد از دیوار خونه تو بالا بیام و اموالتو ببرم پس ایرادی بمن نیست
  • skandary ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    سید جان من تصمیم داشتم دیگه توی سایت مشرق نیایم ونظر ندم اما امروز بعد از پنج شش روز اتفاقی اومدم .این بار به خاطر جدت ومظلومیت خاندانش که هنوز هم این مظلومیت ادامه داره نظر میدم.نظر شما عین حقیقت و واقعیت موجود در جامعه ما است.عزیز من ما بدون اراده خودمان استحاله شده ایم تا جایی که نمایش استیل بدن وعضلات یک زن تحت عنوان مسابقات ورزشی را موجب افتخار خود وکشورمان میدانیم. واقعا اف بر این غیرت.... اف بر این شرافت....واف براین افتخار..... نه سید این جواب خون شهدا نبود.این خالی شدن ما از هویت واقعی مان بود.تحت عنوان آزادی ونان وآب وبرابری زن ومرد. قهرمانان زن واقعی در جامعه ما قهرمانان زن کتاب > می باشند.نه این.......
  • رز ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    دوست عزیز جهان! فکر کنم عشق ورزش دید صحیح رو نسبت به حجاب ازت گرفته والله بالله این حجاب فاطمه زهرا(س) نیست که یه دختر با لباسی که اصلا برجستگیهای بدنش رو نمی پوشونه با یه پارچه دور سرش بیاد تو جمع مردها مثلا ورزش کنه . البته شما و بقیه مخالفین حجاب فاطمی، این چیزارو خوب می دونید و پاش بیفته از هرکسی به فلسفه حجاب آگاهتری ولی خوب از خواهش دلتون هم نمی تونید بگذرید. پناه بر خدا می بریم از شر وسوسه های شیطان که خوب رو بد جلوه میده و بد رو خوب
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    دمش گرم این داور با مرام... اینو به اسلام دعوت کنید چون باطن پاکی داره...
  • کوروش ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    بعضیا که مثلا خودشون رو خیلی هم اندیشمند میدونن وقتی به انتخاب بین حجاب و ورزش قهرمانی می رسن استدلال میکنن که خب مگه میشه با حجاب بهتر از این هم ورزش کرد؟ معلومه که نمیشه . پس باید حجابو کنار گذاشت!!! یعنی بین ورزش قهرمانی و حکم خدا اولی را انتخاب میکنن و تازه مدعی عقل هم هستن و دیگران را به داعش تشبیه می کنن!!! خدایا ما را از این اندیشمندان قرار مده !!!
  • 1 ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    بخاطر فیلتر شکنه استاد ناشناس..راستی چه ربطی به موضوع داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حامد ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    اینهایی که ما دیدیم حجاب اسلامی نیست. حکومت اسلامی با چه مجوز شرعی اینها را به عنوان نماینده این کشور میفرسته خارج؟؟؟ منتظر اظهار نظر صریح مراجع تقلید هستیم...
  • ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    حالا این کجاش حجابه مسلم جان ؟!!!!
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    حالا چون امام زمان از دزدی رضایت ندارن ما باید بی حجابی رو ترویج بدیم ؟؟؟؟؟؟
  • ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    با سید موافقم... البته موافقت یا مخالفت من تغییری در حکم خدا نمیدهد... آنهایی که با حکم خدا مخالفت می کنند واقعا باید دستشان بلرزد آن لحظه ای که روی کیبورد حرکت می کند... با چه جرآتی ؟؟؟ مگر نمیدانید که همه از این دنیا می رویم و باید جوابگوی خدا باشیم؟؟؟ اگر باور ندارید سری به قبرستان شهرتان بزنید تا ببینید چه می گویم...
  • ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    شما بین حجاب (که دستور مسلم خداست) و ورزش قهرمانی دوی را انتخاب کردی... خدا کجا و ورزش کجا !!! چرا محاسبه بلد نیستی . یعنی ما اجازه داریم برای ورزش امر خدا را نادیده بگیریم؟؟؟
  • کوروش ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    چه ربطی بین ایند وجود داره ؟؟ مطمدنی قرصاتو اشتباه نخوردی ممدجون؟!!!
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    چه مشکلی از این بزرگتر که چیزی که خدا به ما فرمان داده رو اجرا نکنیم...
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    رضاایرانی 1 تاریخ پیام ایشان سال 87 بود . 2 ایشان فراوان درباره حجاب و وظیفه مسئولین فرمودند 3 البته که ایشان رصد میکنند و مسیر را ریلگذاری کرده اند و وظیفه ماست که تربیت دینیمان را به حدی برسانیم که از ریل خارج نشویم و اگر شدیم منافقانه موضع نگیریم اینطور حرفا فرار از تکلیف و مسئولیت اجتماعی ست
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    شما از رهبر بابت حجاب استفتا بفرمایید نتیجه رو ببینید. پیام هایی که پخش می شه عمدتا مال گذشته هست که عموما خانم ها تو ورزش هایی مثل تیراندازی شرکت می کردند
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    این صحبت شما منطقی نیست. بحث سر این هست که حجاب یه چیز مشخصه نمیشه اون رو نداشت و ادعا کرد باحجاب کامل اسلامی هستن. باشه نگن با حجاب هستند مشکلی نیست مثل خیلی ها که حجاب ندارند. واضحه لباس هر ورزشی خاصه حرف اینه که این پوشش ها در مقایسه با معیار حجاب که مشخصه حجاب نیست. در ضمن این نمیشه یکی تو جامعه و تلویزیون رو هزار جا دیگه عکسش باشه بعد بگه تو جامعه با این پوشش نمیاد. بحث سر این نیست که حجاب نداشتنشون بی احترامی به جامعه هست که شما این طور می فرمایید. بحث سر اینه که اصلا حجاب نیست.
  • فرید ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    دقیقا
  • مهدی ص ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    باز تو تکواندو با مقنعنه وکلاه و لباس گشادو ضربه گیر میشد بگی حجاب دارند ولی تو کارته و کبدی و دوومیدانی بااون لباسای تنگ و تحریک کننده و اون موبندی که گردن و سینه کاملا نمایان بود واقعلا میشد بگی بانوی اسلامی
  • مجتبی ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    درجواب بانو کلامتان حجت اما ایمان افراد یک سطح وحتی نگاهشون درجواب محمد رضا فرمایشتان جای تامل دارد اماداعش نماد تفکریست ک در هر دوره وکشور ب یک شکل در میاید مثلا در کشور ما بشکل اصلاح طلب در افغانستان طالبان و .... وضد تفکر اسلام ناب ماست
  • مجتبی ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    درود بر ما واعتقاداتمون خصوصا حجاب ک برایش جان میدهیم
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    کتش رو درآورد انداخت رو سر بازیکن ایرانی؟؟!!!!!!! داشته مسخره تون میکرده دلتون با چه خوشه شما؟
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    افرین افشین تهران ولش کنید ایشون رهاست؟!
  • مجتبی ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    اره واسه خودش با میل ورغبت قشنگتره اما واسه دیگران بی اهمیته چون ظاهرش تحریکشون میکنه وکاری ب میل او ندارن
  • مجتبی ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    درسته همه ی فتنه ها از خودخواهی وهوای نفس بلند میشه کاش خودخواه نبودیم وب خاطر هوای نفس دنبال ناموس مردم نمیبودیم
  • افشین تهران ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    در این رشته بانوان نباید حضور داشته باشند چون کاملا مخالف ارزش های اسلامی است
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    مریم جان. شما از رهبر استفتا کن ببین این حجابه؟ حسودی و این حرفا چیه یه کم ببین بحث سر چه ارزشیه اون وقت توهین کن. الحمدلله تو کار و زندگی خدا به ما چیزی کم نداده
  • رها ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    حجاب یه نظر شخص شما یه مسئله ی بی ارزشه. حجاب ارزشیه که اسلام به زنان داده که میخواد بدون نگاه جنسی، زن تو جامعه مثل مردا آزاد باشه. فلسفه حجاب بسیار عقلانی هست.
  • رضاایرانی ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    سلام اقا یا خانم ناشناس بزرگوار شما باکدام سنگ محک منو منافق میخونی ؟؟؟؟ادعایی ندارم شایدسراپا مشکل باشم ولی مزور و منافق حاشا وکلا کجای ادب بشما اجازه میده توهین کنید شمایی که تهمت میزنی اگه پوششت کامل باشه ولی سخنت حجاب نداشته باشه یعنی هیچی نداری نه خجاب نه ایمان دوما شما از مقام رهبری استفتا نمودین که دارین تفسیر با رای میکنید وانگ منافق میزنی ؟؟؟؟ سوما من اگه محق بحقی باشم حلال نخواهم کرد شمارو {چون جزاینکه خواستم همدیگه رومتهم نکنن نیتی نبود}}مشرق خواهشا سانسورنکن
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    در جواب مجتبی داعش از طرز تفکر متحجرینی مثل شما بوجود میاد که میخواید احکام اسلامی که خودتون مفسرش بودین رو به زور هم شده به خورد مردم بدین اما برای افراد چه مسلمان و چه غیر مسلمان هیچ ذره ای از اختیار و آزادی قائل نیستید نتیجه ی این استبداد بوده که به داعش ختم شده لذا چنانچه پایگاه و جایگاهتان را در بین مردم بهبود ندهید قطعا" به شما و دیدگاهتان همچون داعش نگاه خواهند کرد و همچون داعش نیز بساطتان برچیده خواهد شد پس صبر کنید تا آینده خود را در چگونگی برخورد مردم با داعش ببینید و وای بر شما اگر درس نگیرید
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    داور کره ای بوده عزیز
  • حسن ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    اصل حرکت داور بوده که به ایرانی ها احترام گذاشته حالا چیه شما بجون هم افتادین حجاب چه ظاهری باشه چه باطنی واسه جلوگیری از نگاه کردن نامحرمه.
  • ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    دستش درد نکنه...
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    توی ایران پر از آدم های تازه به دوران رسیده کم سوادی هست که فکر می کنن خارجی ها غاز هستن...
  • الف ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    اعتقاد محکم؟ جک گفتی داداش لباس بدن نما و برجستگی ها رو جلوی نامحرم نشون دادن اعتقادات محکمه؟ یک لچک رو سر انداختن میشه حجاب؟
  • ناراحت ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    حرف اینه که مارو با این حجابهای من دراوردی گول میزنن و تا میاییم حرف بزنیم مهر داعشی بودن و املی به پیشونیمون میزنن همه میدونن که حجاب برای پوشوندن زیباییها، برجستگیا و زینتهای زنه، حالا به هرشکلی، چه چادر چه مانتو لباسهای چسبون با رنگهای جیغ و زننده و هفت قلم آرایش و فقط یه تیکه شال یا مقنعه یا روسری که قسمتی از مو رو بپوشونه شد حجاب؟ خانومی که دغدغه حجاب و دین داشته باشه خودشو عروسک نمیکنه من به ورزشکارای عزیز تهمت نمیزنم، منظورم اونا نیستن، اونا برای کشور افتخارافرینی کردن پس دمشون گرم، یه طرف قضیه هم میگم خودمونو گول نزنیم. دل امام زمان و خدا ازهمه اینا بالاتره این افتخارافرینیا وقتی به قیمت شکستن دل امام زمان بدست بیاد هیچ ارزشی نداره. بدنیست تو اعمالمون دقت کنیم.
  • جواد ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    بازیکن هندعمدامغنه بازیکن ایرانو دراوردداوربایداخراجش میکرداماچون هندیها کرسی دارنددراسیااین کارصورت نگرفت
  • احمد ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 0
    خدا همه مون رو به راه راست هدایت کنه که ادم میمونه چی خوبه چی بد
  • جهان ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    0 0
    جوابهای منطقی و جالبی داشتید . مخالف نظر شما نیستم اما باید واقعیت ها کنار اومد ... الان ما مسلمونا از افراطی گری خیلی داریم ضربه میخوریم به لطف داعش علیه لعنه . از نظر خود ما ایرانی های معتقد و با ایمان این حجاب چندان کامل نیست کاملا موافقم . اما وضع دنیای اطرافمونم باید ببینیم . الان داعش اسلام رو خشن جلوه میده ... به اندازه یک عمر خدمت کرد داعش به اسرائیل و دشمنای اسلام . باید ما به مردم کل جهان ثابت کنیم که اسلام به هیچ وجه دین خشونت نیست ... خب ورزشکارای ما این مسئله رو خیلی خوب میتونن جلوه بدن که حجاب مانع کار اونا نیست ... و چهره ی زیبای اسلام رو نشون بدن . حالا باید این مسئله رو از دید خانمهای غربی نگاه کرد ... اونا باید بدونن که زنای ما هم میتونن حجاب داشته باشن و هم میتونن که ورزشای خیلی مهیج و پرطرفداری هم انجام بدن . در ضمن اگر توی کار این ورزشکارای خانم ما مشکل شرعی یا عرفی وجود داشت به هیچ وجه خود مسئولای ما اجازه فعالیت بهشون نمیدادن ... من اصلاح طلب نیستم و خودمبه شخصه اصول گرام اما معتقدم بعضی جاها بهتره که قدری انعطاف نشون بدیم . همین الان توی خیابونا ببینید چقدر بی حجابی زیاد شده ... پس نباید خیلی توقع ما از حجاب ورزشکارای خانممون بالا باشه . چون وقتی وضع حجاب داخل کشور چندان مطلوب نیست چطور از این بنده خداها انتظار حجاب کامل داریم ؟ اگر واقعا توی جامعه ی ما بد حجابی ریشه کن میشد و اکثریت خانمها چادری بودن و محجبه اونوقت این کار بانوان ورزشکار ما زیر سوال میرفت , نه الان که متاسفانه فرهنگ جامعه داره به سمت حجاب ضعیف میره.
  • ناشناس ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    0 0
    تو حرفشون که بی حجابی نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس