مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گفت: قاطعیت رییس جمهوری ایران در برابر سردمداران کشورهای غربی در دفاع از مواضع به حق کشورمان، مستکبران را سردرگم کرده است.

به گزارش مشرق، سردار 'حسن کریم پور' عصر پنجشنبه در جمع بازنشستگان سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: دکتر روحانی که تربیت شده حوزه علمیه و دست پرورده امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب و انتخاب شده اکثریت ملت ایران است، به دشمنان کشورمان اعلام کرده است که ایران اسلامی رهبری همچون امام خامنه ای دارد.

وی بر ضرورت توجه به موقعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تهدیدات جبهه استکبار علیه ملت ایران تاکید کرد و گفت: دلسوزان انقلاب اسلامی باید با حضور موثر و با بصیرت در همه عرصه ها، درخت تنومند انقلاب که با خون هزاران شهید و مجروح آبیاری شده است را حفظ و حراست کنند.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه امروز جنگ با دشمنان و دفاع از ارزش ها بسیار فراتر از مرزهای ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: اگر در هشت سال دفاع مقدس 188 کشور علیه ما متحد شدند، امروز مردم آزادیخواه در 205 کشور جهان نگاه و امیدشان به ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز ایستادگی در مسیر آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، بسیار سخت تر از گذشته است، اظهار داشت: رزمندگان جامانده از کاروان شهدا و نسل امروز انقلاب، زینب گونه ایستاده اند تا راه حسینی شهدا را ادامه دهند.

کریم پور با اشاره به پیشرفت های چشمگیر کشورمان در عرصه های مختلف علمی و سیاسی به ویژه انرژی هسته ای و قدرت موشکی، تصریح کرد: مستکبران غربی و صهیونیسم جهانی در برابر قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران به زانو درآمده اند و نمی توانند هیچ توطئه و دسیسه ای را به پیش ببرند.

وی در پایان تصریح کرد: وظیفه ما تبعیت محض از ولایت فقیه است و باید بدانیم که ایشان همچون انوار الهی ائمه اطهار(ع) که گاهی در برابر دشمنان شمشیر بلند کرده و گاهی سکوت اختیار کرده اند، امروز رهبر معظم انقلاب نرمش قهرمانانه در برابر مستکبران غربی را امر فرموده اند
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • منصور ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    0 0
    احسنت به ریس جمهور محبوب ایران انشاالله که موفق میشوید دعای ملیون ها ایرانی پشتیوانه شماست یا حق
  • سروش ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    یعنی نگاه مظلومان 188 کشور دنیا به ماست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس