کد خبر 350843
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت:‌ باید در لیگ برتر به فکر خالی شدن ورزشگاه‌ها از تماشاگران باشیم و اینکه در هر مسابقه حدود 400 نفر به ورزشگاه می‌آیند.

به گزارش مشرق، علیرضا مرزبان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل گسترش فولاد در نشست خبری، گفت: در نیمه اول دو تیم بیشتر یکدیگر را محک زدند و ما سرتر از حریف بودیم. در نیمه دوم هم با تغییراتی که انجام دادیم و آوردن رضا عنایتی به میدان نبض بازی را در دست گرفتیم و توانستیم به آنچه می‌خواستیم یعنی گل برتری برسیم.

وی ادامه داد: خوشحالم که اکبر صادقی همان بازیکنی شده که من می‌خواستم و از راه دور شوت‌های خوبی می‌زند و امروز هم یک گل زیبا را به ثمر رساند.

مرزبان افزود: بازی تماشاگرپسندی را دو تیم انجام دادند و اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه راضی به خانه‌هایشان رفتند. اما باید ببینیم چرا فوتبال ایران به جایی رسیده که ورزشگاه‌ها خالی از تماشاگر شده است و اکنون در لیگ حرفه‌ای 400-300 نفر به ورزشگاه می‌آیند. روی این مسئله باید خیلی فکر کنیم زیرا در گذشته فوتبال ایران با تماشاگرانش در آسیا مطرح بود.

مرزبان در مورد وضعیت تیم گسترش، گفت: گسترش تیم خوب و جوانی است که از کناره‌ها حرکات تاکتیکی انجام می‌دهد. البته در این بازی بعد از گل ما به بازی مستقیم روی آورد که مدافعان ما حربه‌های حریف را خنثی کردند.

وی افزود: این برد یک ریکاوری خوب برای پدیده بود و ما می‌خواهیم در مشهد و مقابل هواداران خودمان به پیروزی‌ها ادامه بدهیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • serena ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    0 0
    از این علیرضا مرزبان خیلی بدم میاد.هیچ وقت نمی خواد روی تیمشو به زمین بندازه اگه بدم بازی کنه میگه ما 80موقعیت داشتیم که گل نزدیم و....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس