کد خبر 350489
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵

رئیس فدراسیون کشتی گفت: حق‌خوری‌ها در مورد ایران تاریخی بود و ما از طریق فیلا هم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، رسول خادم در مورد عملکرد فرنگی‌کاران کشتی ایران در بازی‌های آسیایی گفت: انتظارم از کشتی فرنگی بالاست اما امیدوارم انتظارات مردم به طور نسبی برآورده شده باشد. از عملکرد کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی رضایت نسبی دارم. 

وی ادامه داد: ترجیح می‌دهم نیمه خالی لیوان را ببینم و به رفع نواقص بپردازم. ما باید شجاعت و جسارت کشتی‌گیران را افزایش دهیم تا در میادین بزرگ‌تر با جرات بیشتری به میدان بروند.
رئیس فدراسیون کشتی در مورد اهمیت مسابقات انتخابی تیم ملی تصریح کرد: در مسابقات انتخابی برخی کشتی‌گیران که قابلیت‌های کمتری دارند جای خود را به کشتی‌گیرانی می‌دهند که توانایی‌های بیشتری دارند. مدیر تیم‌های ملی اسامی کشتی‌گیرانی که در مسابقات جهانی و آسیایی کمتر از حد انتظار بودند را به ما اعلام خواهد کرد و ما در شورای فنی در خصوص آنها تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی درباره تضییع حق کشتی‌گیران فرنگی ایران در اینچئون گفت: نامه‌هایی به لالوویچ و شورای المپیک آسیا ارسال کرده‌ایم. این حق‌خوری‌ها در مورد ایران تاریخی بود و ما از طریق فیلا هم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. قطعا اعتراض‌های ما تاثیرگذار خواهد بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    0 0
    جان عزیزتان با جدیت پیگیری کنید و اسیر "فایده ندارد" و ... نشوید
  • ساناز ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    0 0
    شل زدن مسئولين تو دفاع از كشتي گيرمونم تاريخي بود.ديروز يه كارشناس كشتي تو راديو ميگفت اعتراض همون موقع تو سالن شايد ميتونسته موثر باشه ولي الان حتي اگه حق رو به عبدولي بدن نتيجه رو كه ديگه نميان عوض كنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس