از آزادگی پیش از این زیاد گفته ایم. از آزادگان شهید هم حرفهای بسیاری شنیده ایم. بین خودمان بماند ، حرف رضا سلمانی حرف تازه ای است: آزادۀ شهیـد گمنام ، آن هم از نوع تازه احراز هویت شده ...

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق به نقل از روابط عمومی گروه تلویزیونی از آسمان رضا سلمانی کِردآبادی شهید تازه احراز هویت شدۀ اصفهانی که سال 1387 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با نشان شهیـد گمنام به دست احساس دانشجوهای آنجا سپرده شده بود دستمایۀ برنامۀ این هفتۀ «از آسمان» شده است.

   گزارش یاد شده ادامه می دهد که دوربین برنامۀ تلویزیونی از آسمان لحظۀ تکرار نشدنی نخستین زیارت خانوادۀ شهید سلمانی با مزارش در میان استقبال کم نظیر دانشجوها و مردم را به تصویر کشیـده است که إن شاء الله مورد توجه مخاطبین قرار خواهد گرفت.

   این گزارش از سفر گروه به محلۀ کِردآباد شهر اصفهان و مصاحبه با پدر،، همسر، فرزندان، برادر و همرزمان شهید خبر داده و می افزاید: شهیـد کردآبادی در سال 1361 به اسارت دشمن درآمد و شهیـد شد و بعدها در جریان تفحص پیدا و در دانشگاه صنعتی امیرکبیر دفن گردید. محل تدفین سلمانی کردآبادی در تابستان 93 بوسیلۀ آزمایش های پزشکی مشخص و به خانواده اش اعلام شد.

   در پایان گزارش آمده است که برنامۀ «از آسمان» جمعه 11 مهرماه ساعت 21 از شبکۀ دوم سیما به روی آنتن خواهد رفت و آقایان امیر خورشیدی فرد (تهیه کننده و کارگردان)، سعید سلیمانی (تدوین)، جعفر اکبری و بابک مهدیزاده (تصویربردار)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویر)، نادر گهرسودی (گوینده) عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی) و حمیـد بناء (نویسنده) در تهیه و تولید آن نقش داشته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • .majid IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    باسلام‌چه‌پدرومادرهایی‌که‌حدوداچهل‌سال‌چشمشان‌به‌درماندوازدنیارفتندوخبری‌ازفرزندانشان‌نشد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس