کد خبر 350103
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲

معاون فنی - مهندسی پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: پراید و نیسان گواهینامه تأیید کیفیت استاندارد را دریافت نکردند، بنابراین شماره گذاری نمی شوند.

 به گزارش مشرق، سرهنگ احمد رستمی با اشاره به اینکه بر اساس قانون، هر خودرویی باید گواهینامه استاندارد را دریافت کند، افزود: زمان گواهینامه استاندارد این دو محصول ابتدای مهر به پایان رسیده است و هنوز مسئولان دو شرکت گواهینامه جدید ارائه نکرده اند.

وی گفت: بر اساس قانون تا زمانی که این گواهینامه ارائه نشود ما اجازه شماره گذاری این دو خودرو را نداریم.

سرهنگ رستمی درباره مشکل کپسول آتش نشانی خودروها افزود: بر اساس قانون همه محصولات خودروی ساخت کشور باید از ابتدای مهر سال گذشته به کپسولهای آتش نشانی مجهز می شدند که این کار انجام نگرفت.

وی گفت: با پیگیری انجام شده و بعد از نشستی بین وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان ملی استاندارد مقرر شد یک سال دیگر به شرکتهای خودروسازی برای مجهز کردن خودروها به کپسول آتش نشانی فرصت داده شود.

سرهنگ رستمی افزود: اول مهر امسال فرصت یکساله این شرکتها به پایان رسید و با توجه به اینکه هنوز اغلب خودروهای تولیدی دو شرکت ایران خودرو و سایپا فاقد کپسول آتش نشانی هستند از شماره گذاری این خودروها جلوگیری شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • امیر پاشا ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    0 0
    یعنی از مسخره هم مسخره تر ببین چقدر پراید و نیسان دست مردمه بیچاره
  • محروم ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    0 0
    جناب سرهنگ رستمی.خداوکیلی اگه گواهینامه استاندارد هم آوردن دیگه اجازه ندید..خودتون بهتر میدونید خانواده هایی که قربانی کیفیت زیر صفر این2محصول،شدند آمارشون چقد بالاست.واسه روغن پالم که کسی پاسخگو وحامی حقوق مردم نشد.ازشما انتظار داریم
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    0 0
    این همه سالها ملت بدبخت یارانه بگیر را گمراه کردید و فقط جلسه بحث گذاشتید و قیمت را نتوانستید کاهش دهید و کل این فعالیت شما دزدی بود و در نهایت بعد از افزایش قیمت تولید را متوقف کردید. و امیدوارم که به جهنم بروید.
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    0 0
    یعنی 20000 تومان کپسول اتش نشانی دلیل توقف تولید بود؟ میتوانستید خودتان کپسول بخرید و بگذارید داخل ماشین و تولید و کلاهبرداری را ادامه بدهید.
  • یه ایرونی ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    0 0
    این هم یه جوک برای خندیدن پس با هم بخندیم
  • محمدرضا ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    0 0
    باور کنید چند روز دیگه دوباره شماره گذاری شروع می شه ! این خط --------- این هم نشون(0)
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    0 0
    الکیی میگیی !!!!!!
  • محمد ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    0 0
    آخه چندبار اعلام کردید دیگه شماره گذاری نمیکنید و بازم شماره گذاری کردید و فرمالیته شد ...
  • ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    0 0
    توجیهات بهتری میتوانستند در خصوص عدم شماره گذاری ارائه دهند. مثلا به عوض پراید قرار است نمایندگی فروش فولکس واگن المانی را که در تست تصادف 4-5 ستاره گرفته را جایگزین خط تولید پراید و با همین قیمت و بدون عوارض و گمرک کنند. یا اینکه تست تصادف پراید اسفبار است. و یا اینکه قیمت تولید بالاست و امثال آن. وگرنه نبود کپسول آتشنشانی که قیمتش 20 تومان است توجیه منطقی به نظر نمیرسد و شاید هم خبر را ناقص نگارش و منتشر کرده اید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس