کد خبر 349421
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰

حمیدرضا سیاسی همچنان معتقد است پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شود.

به گزارش مشرق، رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط این تیم و ارزیابی‌اش از عملکرد درخشان در هفته‌های اخیر اظهار کرد: قبل از این که درخشان بیاید با استقلال 10 امتیاز فاصله داشتیم اما این فاصله الان فقط به سه امتیا‌ز رسیده است. این موضوع برای من مهم‌تر از رسیدن به صدر جدول است؛ چرا که رقیب سنتی ما داشت هر روز فاصله‌اش را با ما بیشتر می‌کرد و ما را از کورس بیرون می‌انداخت.

او ادامه داد: من بنا به اعتقاد خودم و با هماهنگی هیات مدیره این تغییر را در کادر فنی انجام دادم و اگر به مثبت بودن تغییرات ایمان نداشتیم اصلا این کار را انجام نمی‌دادیم.

سیاسی درباره این که اوایل فصل مدعی شده بود پرسپولیس در این فصل قهرمان می‌شود، گفت: هنوز هم می‌گویم که ما قهرمان می‌شویم. در آن زمان اراده کرده بودم که همه چیز برای قهرمانی تیم فراهم شود و الان سعی می‌کنیم با ایجاد فضای آرام در باشگاه تیم را به سمت قهرمانی سوق دهیم.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره جذب بازیکنان جدید برای تیم طبق خواسته درخشان گفت: از دو، سه هفته‌ پیش شناسایی بازیکنان جدید را آغاز ‌کرده‌ایم. امسال بازیکنان خوبی به پرسپولیس آمده‌اند و الان نمی‌توان در ایران بازیکن خوبی پیدا کرد که در تیمی مشغول به بازی نباشد. ما خیلی زرنگ باشیم پولادی و ماهینی را حفظ می‌کنیم. در عین حال شرایط را بررسی ‌کرده‌ایم و می‌خواهیم دو، سه بازیکن درجه یک خارجی را جذب کنیم.

او همچنین با اشاره به این که مشکلات اسپانسر در جلسه روز دوشنبه هیات مدیره مطرح و برطرف می‌شود، گفت: قصد داشتیم در جلسه فردا بحث درباره انتخاب مدیرعامل جدید را انجام دهیم اما دو نفر از اعضای هیات مدیره در نشست فردا (دوشنبه) حضور ندارند. بنابراین منتظر می‌مانیم تا در جلسات بعدی این بحث مطرح شود. ضمن این که طبق مذاکراتی که داشته‌ایم قرار است فردا آخرین مسائل مربوط به اسپانسر هم رفع شود تا از این نظر مشکلی وجود نداشته باشد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کریمی ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    فرار به جلو ریشه در احساس ضعف دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس