کد خبر 349304
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰

به علت برخورد یک دستگاه پیکان با ۷ دانش آموزی که به همراه والدین خود در حال عبور از خیابان بودند، یکی از والدین کشته و یکی از دانش‌آموزان به کما رفت.

به گزاش گروه اجتماعی مشرق، مجتبی خالدی رئیس مرکز کنترل و هماهنگی بحران وزارت بهداشت گفت: ساعت 7:11 دقیقه امروز صبح بر اثر بی احتیاطی راننده یک دستگاه پیکان 10 نفر به شدت مجروح شدند.

وی ادامه داد: متأسفانه یک نفر از این مجروحان به علت جراحات وارده جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر نیز در کما است.

خالدی در مورد نحوه وقوع این حادثه گفت: زمانی که 3 مادر قصد عبور دادن 7 دانش‌آموز را از خیابان جوادیه و بلوار میلاد در بیرجند داشتند یک دستگاه پیکان با آنها برخورد کرده و هر 10 نفر آنها را نقش بر زمین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از والدین به نام زهرا خسروی 40 ساله در دم فوت کرد و یک دانش‌آموز 7 ساله نیز به نام محدثه عدیدی به علت شدت جراحات وارده در کما است.

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی بحران اورژانس کشور با بیان اینکه تمام مصدومان این حادثه به بیمارستان امام رضا بیرجند منتقل شدند، گفت: وضعیت محدثه مساعد نیست و تاکنون دو بار احیای قلبی برای وی انجام شده است.

به علت طرح بازگشایی مدارس، اورژانس کشور در آماده‌باش کامل قرار دارد و بعد از 2 دقیقه از وقوع حادثه اولین آمبولانس، خود را به صحنه تصادف رسانده است و مجروحان را به بیمارستان منتقل کرده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    راننده پیکان مگه چشم نداشته ؟؟؟؟
  • امیر احمد اکبری اسبق از تبریز ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    کی میخوایم به مردم نحوه عبور از خیابون رو رد بدیم تقاطع های غیر اصولی هم که خود جای بحث داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس