کد خبر 348598
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: اگر مقابل سایپا بد نبودیم، بازیکنان بیشتری از تیم ما به تیم ملی دعوت می‌شدند.

به گزارش مشرق، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فاصله بازی سایپا با پیکان برای ما مثل چند هفته گذشت. با این وجود خدا را شکر می‌کنیم که در بازی با سایپا به یکباره ضعف ها و مشکلات تیم نشان داده شد. شاید اگر 4 گل از سایپا نمی‌خوردیم خیلی از نقاط ضعف مان پنهان  می‌ماند.

وی افزود: در طول این هفته چند روز اردو بودیم تا مشکلات و نقاط ضعف تیم را بررسی و روی مسائل روحی روانی کار کنیم.

مرزبان با اشاره به شکست مقابل سایپا خاطرنشان کرد: ما قبول می‌کنیم که در کرج فوتبال بدی را بازی کردیم؛ اما قول می‌دهم یک چهره جدید از تیم پدیده را مقابل پیکان خواهید دید.

سرمربی پدیده در خصوص تیم پیکان اذعان داشت: پیکان تیمی است که هزینه‌های زیادی کرده است و می‌توانم بگویم این بازی دوئل تیم‌های تازه بالا آمده از لیگ دسته یک به لیگ برتر است. ما در طول هفته ضربات مختلف از زاویه‌های مختلف را تمرین کرده‌ایم؛ اما باید بگویم برخی مسائل ذاتی است.

مرزبان تصریح کرد: ما در نیم فصل تغییراتی در تیم خواهیم داشت که این طبیعی است. فعلا با 3 بازیکن صحبت کرده ایم و به توافقاتی با آن‌ها رسیده‌ایم.

سرمربی پدیده در خصوص خبر حضور اکبر صادقی در لیست 40 نفره تیم ملی گفت: مطمئن باشید اگر مقابل سایپا بازی بدی نمی‌کردیم، 2 بازیکن دیگر ما هم به این لیست اضافه می شدند.

وی در پاسخ به این سوال که عدم حضورتان بر روی نیمکت به دلیل اخراج در بازی با سایپا، بر روند کاری تیم شما اثر نمی گذارد، اظهار داشت: ما متحد هستیم و این بزرگترین کاری است که در مورد تیم صورت گرفته است. فکر نمی‌کنم این مسئله تاثیری در تیم ما داشته باشد.

دیدار تیم های پدیده خراسان و پیکان تهران در چهارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه از ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار می‌شود.

منبع: سایت باشگاه پدیده


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس