کد خبر 346927
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه درخواستی از سوی باشگاه اوساسونا به فدراسیون نرسیده گفت: تا زمان اعلام فهرست تیم ملی نمی‌توان در مورد وضعیت بازیکنان صحبت کرد.

به گزاش مشرق، مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال در واکنش به خواسته مسئولان باشگاه اوساسونا برای ممانعت از حضور نکونام و انصاری‌فرد در اردوی پرتغال تیم ملی عنوان کرد: تا زمانی که فهرست تیم ملی اعلام نشود در مورد بازیکنی صحبت نخواهیم کرد. درخواستی از سوی اوساسونا نداشتیم اما بحث اصلی این است که هنوز اسامی تیم ملی مشخص نشده و مورد وضعیت بازیکنان هم کارلوس کی‌روش تصمیم گیرنده است و باید صحبت کند.

وی درباره آخرین وضعیت مدیر تدارکات تیم امید که در اینچئون حرکتی غیر متعارف انجام داده، خاطرنشان کرد: این فرد از کارکنان روزمزد فدراسیون بوده که بعد از بازگشت به تهران برای تصمیم گیری و توضیح در اختیار کارگزینی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره ورود جام قهرمانی ملت‌های آسیا به ایران، یادآور شد: در این مورد نامه جدیدی برای AFC فرستادیم تا زمان ورود این جام به ایران اعلام شود.

نبی در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی هم به تسنیم گفت: در این باره غیر از برنامه اعلام شده قبلی از جمله بازی با کره جنوبی، اتفاق تازه‌ای رخ نداده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اکبر ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    0 0
    اقای محمد نبی جدا در مورد این حرفت فکر کردی و زدی ؟ مسلما نه چون اگر تو و امثال تو اصولا دارای فکر و عقل بودید این حال و روز فوتبال نبود.مشرق لطفا چاپ کن تا ببینه و بخونه و فکر نکنه همه مثل خودشن
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    0 0
    دیگه نمیخواد چرت و پرت بگید یه گندی بالا آوردید باید باش وایسید
  • بيژن ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    0 0
    آقاي نبي روزمزد را به خارج از كشور همراه تيم ملي نميفرستند تا با آبروي مردم كشورش بازي كند!!!!
  • ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    0 0
    يعنى طرف ان قدر خنگ بوده كه فكركرده باغ وحشه؟! هيچ جورى هم اين خفت رو نميشه جمع كرد، اقايان براى خودتان مهم نيست، نباشه به فكر ابروى ملت باشيد اين پاچه پاره هاى بى سواد رو نفرستيد اين ور ان ور دسته گل آب بدن فكر كنند افتخاره!
  • پروانه ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    0 0
    آقای تدارکات فکر کرده همه جا مثل ایرانه که هر کسی هر کاری خواست با ناموس مردم بکنه
  • فرزانه ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    0 0
    مرسی پروانه خانم گل گفتی ممنونم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس