کد خبر 346922
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران توضیحاتی پیرامون جلسه امروز کمیسیون محیط زیست شورای شهر با دستور جلسه قلع و قمع درختان ارائه داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، رحمت الله حافظی در مورد تشکیل جلسه کمیسیون محیط زیست پیرامون قطع درختان گفت: جلسه کمیسیون محیط زیست شورای شهر با دستور بررسی فضای سبز تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه از شهرداران منطقه پنج و 21 و همچنین مدیر کل اوقاف تهران و مدیر کل سازمان هواشناسی و مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز تهران دعوت به عمل آمده بود، گفت: مسئولان سازمان هواشناسی پیرامون قطع تعدادی درخت توضیحاتی را ارائه کرده و اظهار عدم اطلاع از انجام این کار را اعلام کرده و عنوان داشتند قصد ساماندهی فضای سبز منطقه را داشتند و قول دادند پس از ایجاد زیرساخت‌های مناسب مجددا نسبت به احیای فضای سبز اقدام کنند.

وی درباره قلع و قمع تعدادی از درختان توسط سازمان اوقاف نیز افزود: مدیر کل اوقاف تهران در این جلسه حضور پیدا نکرد؛ اما سرپرست شمال غرب اوقاف عنوان کرد که واقف زمین به دادگاه رفته و حکم قلع و قمع درختان را کسب کرده است که کمیسیون محیط زیست به دلیل خلاف قانون بودن این دستور، از جنبه حقوقی و شکایت از این حکم را پیگیری خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بنده خدا ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    0 0
    با سلام و خسته نباشید. خواستم مورد اشتباهی را که در اینجا و جاهای دیگر در خبرهای مربوطه آمده بود تصحیح کنم. آن مورد این است که ما در هواشناسی چیزی با عنوان سازمان هواشناسی تهران نداریم و به جای آن اداره ی کل هواشناسی استان تهران داریم که در رأس آن مدیر کل قرار دارد. همین را برای هواشناسی در سطح همه ی استان های کشور داریم. سازمان هواشناسی کشور که ساختمان آن در خیابان معراج قرار دارد متولّی بسیاری از امور ادارات کلّ هواشناسی در استان ها است. در ضمن باید عرض کنم با پدیدار شدن سایه ریاست اسبق سازمان هواشناسی کشور از سال گذشته بر امور این سازمان باید شاهد اقدامات نظیر این در آینده نزدیک باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس