کد خبر 346611
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

سخنگوی باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات رئیس کمیته بازرسی و ارزشیابی لیگ برتر گفت: طرف حساب باشگاه استقلال سازمان لیگ و تاج است، نه علیپور.

به گزارش مشرق، سید سعید افجه‌ای درباره اظهارات علیرضا علیپور رئیس کمیته بازرسی و ارزشیابی لیگ برتر فوتبال که گفته بود، استقلال اگر سریع‌تر مستنداتش را درباره رعایت سقف بودجه ارائه نکند از فعالیت نقل‌وانتقالات در نیم فصل محروم می‌شود، گفت: نمی‌خواهم به علیپور بی‌احترامی کنم اما طرف حساب باشگاه استقلال سازمان لیگ و مهدی تاج رئیس این سازمان است، نه علیپور. ضمن اینکه طرف حساب سازمان لیگ هم باشگاه‌ها هستند.

وی ادامه داد: در زمینه رعایت سقف بودجه، با تاج هماهنگ و در تعامل هستیم. برای اینکه هزینه‌ها را کاهش دهیم، هنوز زمان داریم و تابع مقررات هستیم اما اینکه ما را تحت فشار بگذارند یا تهدید کنند، درست نیست و انتظار ما از مسئولان بیش از این است. به تیم‌های استقلال و پرسپولیس که بیشتر جوانان طرفدار این تیم هستند، باید نگاه ویژه‌ای شود. نمی‌خواهیم مسئولان برای این دو تیم استثنا قائل شوند اما تعامل‌ها باید بیشتر شود.

سخنگوی باشگاه استقلال کاهش هزینه قراردادها را کار سختی توصیف کرد و گفت: دنبال فرمولی هستیم که هر چه زودتر هزینه‌ها را کاهش دهیم.

افجه‌ای در مورد جریمه بازیکنان استقلال در پی 2 شکست متوالی مقابل تیم‌های نفت تهران و فولادخوزستان عنوان کرد: جلسه هیئت مدیره فردا (یکشنبه) ساعت 14 تشکیل می‌شود و همه چیز در این جلسه مشخص خواهد شد. بحث اصلی جلسه هیئت مدیره در رابطه با تدوین آیین‌نامه کمیته انضباطی باشگاه است که در آن تشویق و تنبیه بازیکنان لحاظ شده است. برنامه‌ای برای جریمه کردن بازیکنان نداریم.

وی با اشاره به شکست استقلال مقابل فولاد تصریح کرد: از وضعیت تیم ناراحت نیستیم و برد و باخت برای هر تیمی اتفاق می‌افتد. استقلال در دیدار روز گذشته موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت اما توپ‌های ما وارد دروازه نشد. با احترام برای تیم فولاد، آنها تنها یک موقعیت در طول بازی داشتند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس