کد خبر 346263
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵

تیم ملی والیبال ایران با واگذاری ست نخست به فرانسه از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان بازماند.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در حالی در آخرین بازی خود در مرحله سوم رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف فرانسه رفت که برای صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات باید با حساب 3 بر صفر و با اختلاف 18 امتیاز حریف خود را شکست می‌داد، اما واگذاری ست نخست بازی(25-20) تمام رویاهای ایران را نقش بر آب کرد.

دیدار دو تیم هم‌اکنون در حال برگزاری است و با این نتیجه صعود تیم‌های ملی فرانسه و آلمان به مرحله نیمه‌نهایی قطعی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    0 0
    به نظرم بد هم نشد واسه بازی های آسیایی استراحت کنند
  • محمد ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    0 0
    بچه ها هم جسمی هم روحی خسته بودند.
  • کاپیتان ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    0 0
    خسته نباشن که تا همین جا هم رفتن متاسفانه ما ایرانی ها تا یه تیمی یه ذره خوب میره جلو همه انتظار قهرمانی داریم و فکر نمیکنیم که بابا الکی نیست بیرون گود نشستیم میگیم لنگش کن اما این پیوند" حمله به فیس بوک گروزو" رو که دیدم اینگار یه سطل آب یخ روم ریختن اون گروزو واسه کشورش امتیاز آورد دمش گرم یعنی چی؟!
  • مهراسا ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    0 0
    نمیخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    باز هم دستشان درد نکند و خسته نباشند که تا اینجای کار هم مردانه و شرافتمندانه و باغیرت مضاغف آمدند !!!
  • ایرانی ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    بشخصه وقتی بعد از باختها میدیدم برخی هوادارا به شخص خاصی مثله عبادی پور یا کواچ معترض میشدن ، موافق نبودم . اما اگه واقع بینانه تر بخوام قضاوت کنم ، میبینم که چندان دور از واقعیت هم نبوده . عبادی پور واقعا کابوس میشه در بعضی صحنه ها . دست خودشم نیست ، خیلی سنش پائینه و بی تجربه ، حتی از قاب تلوزیونم استرس تو وجودش کاملا معلومه . امثال این بازیکن تو این سطح جای تجربه اندوزیشون نیست ، اینا باید تو رقابتهایی مثله همین بازی های آسیایی یا جام ملتها بکار برده بشن ، تا هم پخته تر شن ، هم ترسشون بریزه . ضمن اینکه تو این چند بازی آخر میرزاجانپور و موسوی هم اصلا خوب نبودند ، میرزا جانپور تو دریافت بسیار ضعیف نشون داد ، تو حمله هم مثله دور اول نبود و اشتباه خیلی داشت . موسوی هم که از همون اول بازی اگه گردنش کج بود و لب و لوچش آویزون مشخص بود که روزه بدشه ، تماما در حال داد و بیداد سر بازیکنای جوونتر و اعتراض به بقیه بود . حالا دلیل این روحیه بسیار بدش چی بود ما نمیدونیم . در هر صورت بازم ممنون خصوصا از ارکان و مدیریت فدراسیون . امیدوارم این شکستها و اشتباهات تجربه شه در آینده . هرچند توانایی بیش از این رو داشتیم .
  • فاطمه عبدالهی ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    فدای سرشون به امیدعملکردفوق العاده دربازی های آسیایی البته امیدوارم اونجا هیچ تیمی رو دست کم نگیرند.
  • هوادار ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    ای کاش این بازیهای آخر جای میرزاجانپور که دچار افت شدیدی شده بود و عبادی پوری که اشتباهات زیادی داشت ، از همین محمودی و فیاضی استفاده میشد . ما هیچ پستمون دچار مشکل عمده نبود جز دریافت قدرتی سمت چپ زمین که جایگاه میرزاجانپور یا عبادی پور بود . اکثر سرویسهای موفق حریفا تو همین منطقه بود .
  • ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    بازی بچه های ذخیره نشان داد کواچ می توانست با تعویض بازیکنان بی انگیزه با بچه های ذخیره نتیجه را تغییر دهد
  • فوتبالیست قدیمی ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    تاهمینجا کارشون عالی بود دستشونو میبوسم .قابل توجه بعض دیگه رشته های ورزشی که قرار داد یه بازیکن یامربیش اندازه هزینه فدراسیون والیبال یا کشتیه
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    خسته نباشید یچه ها هر سال دارین پیشرفت می کنید ایشالا سال دیگه روی سکو باشیم.
  • shadman ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    فرانسه و المان جای ایران و امریکا رو که در لیگ جهانی جزء چهر تیم اول بودند، گرفتند روسیه هم به همان سرنوشتی دچار شد که در لیگ جهانی از سعود به جمع چهارتیم باز ماند و اما امریکا بزرگترین بازنده در این مسابقات بود که نتونست به جمع چهار تیم مسابقات راه یابد.
  • ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    تا اینجا هم اومدن دم همشون گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس