رئیس کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ،گفت: سرمربی استقلال بداند که اظهارات من غیرمسئولانه نیست و کاملاً مسئولانه است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا علیپور در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی از او انتقاد کرده و گفته شما که مسئولیتی ندارید چرا مصاحبه می‌کنید،گفت:خدمت آقای قلعه‌نویی عرض کنم که ما بحث دو نفره و شخصی با ایشان نداریم،من امیدوارم روند موفقیت‌های استقلال ادامه پیدا کند اما برای اطلاع او عرض می‌کنم که من هم فصل پیش مسئولیت داشتم و هم در این فصل مسئولیت دارم و رئیس کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ هستم.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه هیأت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید نظارت ویژه‌ای بر لیگ داشته باشم تا از صیانت و سلامت آن محافظت کنم. در خصوص پرونده مورد نظر قلعه‌نویی وظیفه‌ای دارم،اینکه کمیته اخلاق فدراسیون از ارکان قضایی فدراسیون است و اگر در مورد رأی خود دقیق تصمیم نگیرد این تصمیمات باعث می‌شود به نحوی در آینده سلامت مسابقات  خدایی ناکرده،مخدوش جلوه داده شود بنابراین وظیفه داریم طبق شرح وظایفامان تذکرات لازم را بدهیم.

علیپور تصریح کرد: خدمت آقای قلعه‌نویی می‌گویم که اظهارت من کاملاً مسئولانه است نه غیرمسئولانه. ضمن اینکه ما هیچگاه حق نداریم خارج از وظایمان مطالبی را بگوییم که باعث برهم خوردن آرامش تیم‌ها شود. از قلعه‌نویی هم تعجب می‌کنم که می‌خواهد شکست استقلال مقابل نفت را به این مسائل مرتبط کند، استقلال در کمال آرامش برخلاف پرسپولیس کارش را می‌کند و ما هم برای استقلال و پرسپولیس و سایر تیم‌ها آرزوی موفقیت می‌کنیم.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    تورو خدا یکی به مردم بگه این اقا چکارست ؟ فقط برای معروف شدن حرف میزنه البته اگه بگیم حرف وچیز دیگه ای نگیم!!!!!!!
  • هوادار ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    حداقل آقای علیپور شهامت اینو داشت که از فساد و زدو بند های آقای قلعه نویی صحبت کنه و پای حرفش وایسه ، نه مثل زرینچه ، نوازی ، موسوی ، کعبی . . .با یه تشر و یه جلسه کمیته انضباطی کلا تکذیب کنه و بگه اصلا منظورش این چیزا نبوده و رسانه ها شیطنت کردن! کیه که فوتبال این مملکت دنبال کرده باشه و از کارهای سیاه این آقا و آدماش مطلع نباشه . . .
  • ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    نمی دونم چرا این جمله رو خوندم، خند هم گرفت "وی ادامه داد: بر اساس مصوبه هیأت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید نظارت ویژه‌ای بر لیگ داشته باشم تا از صیانت و سلامت آن محافظت کنم. "
  • محمدکریمی ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    تو که اسم خودتو گذاشتی هوادار بگو ببینم علم غیب داری که از زد و بند قلعه نویی حرف می زنی ؟ علیپور به استناد حرف همان ها که نام بردی قلعه نویی را متهم کرده ولی حالا اونها هیچ مدرکی ندارند یعنی حرفشان از دهانشان خارج نشده مثل شما ! پس تو که لنگی هستی خفه شو و الکی هم دیگران را متهم نکن ! شاید ادعای خدایی می کنی و علم غیب داری؟!
  • ارش ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    درود بر عليپور
  • ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    شما كه فوتبال اين مملكتو دنبال كردي با مدرك ميتوني ثابت كني خود شخص قلعه نوعي زدوبند داشته....خيلي مطمئني.... سند و مدرك بيار مدرك....
  • ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    اینم شده حکایت بگم بگم های آقا محمود!!!!
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    نکنه اقای علیپورهم هوس سرمربی گری به سرش زده
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    اين ليگ و فوتبال چه صيانت و سلامتي داره . همين سلامتش ما رو كشته آقاي عليپور اگر مراقب صيانت و سلامت اين فوتبال نبودي چي مي شد. فكر كنم اگر دولتي ها دست از سر فوتبال بردارن و آن را كاملا به بخش خصوصي واگذار كنند سلامت فوتبال بيشتر تضمين خواهد شد .
  • رضا ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    آقای هوادار اگر آقای علیپور که مسئول هم هست سندی در خصوص فساد آقای قلعه نویی دارد چرا رو نمی کند؟ مطمئن باشید که امیر قلعه نویی فقط چوب سلامتش را می خورد. آقای غلیپور روز قیامت باید پاسخگوی تهمت زنی هایش باشد.
  • رضا ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    پیشنهاد می کنم آقای علیپور مربی تیم پرسپولیس بشود که اقلا این کری خوانی و تخریب هایش یک مسمایی داشته باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس