کد خبر 344767
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

مهاجم تیم ملی امید فوتبال ایران گفت: با توجه به اینکه تمرینات کمی داشتیم دو بازی مرحله گروهی برایمان جنبه تدارکاتی دارد.

به گزارش مشرق، کاوه رضایی در مورد وضعیت تیم ملی امید گفت: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و با تمریناتی که برگزار کردیم وضعیتمان بهتر شده است.

وی در مورد میزان آمادگی تیم ملی امید خاطرنشان کرد: به هر حال همانطور که می‌دانید تمرینات بسیار زیادی نداشتیم و مدت کمی است که به یکدیگر اضافه شدیم. البته خیلی نسبت به روزهای اول بهتر شدیم دو بازی مرحله گروهی مقابل ویتنام و قرقیزستان می‌تواند برای ما جنبه تدارکاتی داشته باشد تا به هماهنگی بیشتری برسیم.

مهاجم تیم ملی ایران در مورد میزان شناختش از ویتنام تصریح کرد: ویتنام هم نقاط ضعف و قدرتی دارد،‌طی امروز و فردا فیلم بازی‌های این تیم را آنالیز می‌کنیم تا ان‌شالله در اولین بازی به موفقیت برسیم.

رضایی در پاسخ به این سؤال که آیا ایران توانایی رسیدن به قهرمانی را دارد، خاطرنشان کرد: همه تیم‌های حاضر در مسابقات قوی هستند و با برنامه وارد تورنمنت می‌شوند مدت زیادی نیست که ما دور یکدیگر جمع شدیم و چند اردو بیشتر نداشتیم. کره میزبان مسابقات در دهکده حضور ندارد و در یک هتل پنج ستاره مستقر شده است. گفته می‌شود این تیم با نفرات زیر 23 سال خود به مسابقات آمده و چند تن از بازیکنانی که در دیدار رفت و برگشت مقدماتی رفت و برگشت جام جهانی 2014مقابل ما حضور داشتند به میدان خواهند رفت. عراق هم با بازیکنان معروف خود به میدان مسابقات آمده است البته ما هم دست و پا بسته نیستیم و برای کسب موفقیت به این رقابت‌ها آمدیم. البته ما تمرینات کمی داشتیم که باید از دو بازی مرحله گروهی خود به عنوان دیدارهای تدارکاتی استفاده کنیم تا به امید خدا در ادامه موفق شویم.

مهاجم تیم ملی امید در مورد مشکلات کمپ تیم ملی خاطرنشان کرد: قرار شده دیگر در این مورد صحبت نکنیم و تمرکزمان روی بازی‌ها باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس