کد خبر 343345
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲

تیم فوتبال نوجوانان ایران که نیمه نخست دیدارش با عربستان در مرحله گروهی رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا را به این تیم عربی واگذار کرده بود، با ارائه یک بازی برتر در نیمه دوم موفق به شکست حریفش شد تا با تکیه بر این پیروزی به مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات صعود کند.

به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان (زیر 16 سال) آسیا تیم‌های ایران و عربستان از ساعت 16:30 دقیقه امروز سه‌شنبه برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری 2 بر یک نوجوانان کشورمان به پایان رسید تا شاگردان قنبرپور با عنوان تیم برتر گروه D راهی مرحله حذفی این مسابقات شود.

در این بازی که در ورزشگاه راجا مانلاگا برگزار می‌شود، محمد شمسی (64) و رضا کریمی (65) برای تیم ایران گل زدند و "مشهور عبدالله" در دقیقه 41 تک گل تیم عربستان را به ثمر رساند.

تیم ایران در این مسابقه با ترکیب فرید نجات پاشاکی، مهدی عبدالله‌وند، علیرضا آقابراری، مهرداد پورابوالقاسم، وحید افتاری(51- محمد شمسی)، رضا شکاری، رضا کریمی، نیما مختاری، حسم سلطان‌پور، رضا دهقان و مهران درخشان‌مهر به میدان آمده است.

شاگردان مصطفی قنبرپور در نیمه نخست برتری نسبی نسبت به حریف عربستانی خود داشتند اما در دقیقه 41 روی یک ارسال از جناج چپ و اشتباه مدافعان و دروازه‌بان ایران، عبدالله موفق شد گل نخست عربستان را به ثمر برساند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس