کد خبر 343330
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵

صدراعظم آلمان مدعی شد که تحریم‌های بیشتر علیه روسیه زمینه‌ساز بازگشت به شرایط عادی است.

به گزارش مشرق به نقل از نشریه آلمانی «اشترن»، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در گفت‌وگویی رادیویی  از اعمال تحریم‌های بیشتر علیه روسیه حمایت کرد و آن را تنها راهکار برای اعمال فشار بر این کشور دانست.

صدراعظم آلمان گفت: « اینکه روسیه در بحران اوکراین نقش دارد کاملا روشن است و اگر ما می‌خواهیم که به شرایط عادی بازگردیم باید تحریم ها را افزایش دهیم.»

درگیری‌ها در اوکراین از 6 ماه قبل و پس از آن آغاز شد که دولت این کشور تحت فشار معترضان مورد حمایت غرب، سقوط کرد.

از آن زمان ساکنان مناطق شرقی این کشور که عموما روس‌تبار هستند، با روی کار آمدن دولتی غربگرا، خواستار استقلال شده‌اند. در جریان درگیری‌های خونبار در این مناطق، میان شبه‌نظامیان استقلال‌طلب و ارتش اوکراین، بیش از 2600 نفر کشته شده‌اند.

از ان زمان تاکنون غرب در راستای تقابل با روسیه اقدام به اعمال چندین مرحله تحریم کرده است که به ویژه بخشهای نفت‌وگاز را هدف قرار داده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سروش ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    به خانم مرکل توصیه می کنم تاریخ جنگ دوم جهانی رو بنشینند و دوباره مطالعه کنند ظاهرا اون موقع بچه بودند یادشون نیست روسیه و اروپا زمستوناش خیلی سرده و توی همین زمستون بود که روسها پدر آلمانهای نازی و صاحبان بازداشتگاه های آشویست رو درآوردند جناب آقای پوتین هم همون موقع گلوت رو می گیره و قیمت انرژی رو چنان برات بالا می بره که تولید ناخالص ملیت به صفر برسه اون موقع کُرکُری می خونی یا جیغ بنفش می زنی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس