کد خبر 342805
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

سران باشگاه رئال مادرید دو بار از سرمربی حال حاضر ناپولی درخواست کرده بودند هدایت کهکشانی‌ها را برعهده بگیرد اما او حاضر به پذیرش این مسئولیت نشد.

به گزارش مشرق، مدیر برنامه‌های رافائل بنیتس فاش کرد در دوران مربیگری‌ این مربی اسپانیایی در لیورپول (از 2004 تا 2010) دو بار از سوی مسئولان باشگاه رئال مادرید به او پیشنهاد کاری در سانتیاگو برنابئو داده شده اما وی هیچ یک از آنها را نپذیرفته است.

مانوئل گارسیا کیلون در گفت و گو با سایت کالچوناپولی24 اظهار داشت: رافا دو سال پیاپی از مسئولان باشگاه رئال مادرید پیشنهاد مربیگری در این تیم را دریافت کرد. اولین پیشنهاد شش سال پیش بود و دومی یک سال بعد که پیشنهاد بسیار جالبی هم بود.

وی افزود: برای متقاعد کردن بنیتس جهت هدایت تیم، فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه با یک جت شخصی خودش را به انگلیس رساند تا شخصاً با او مذاکره کند. او تمام تلاشش را انجام داد که بتواند رافا را به مادرید ببرد اما مخالفت همسر بنیتس با این موضوع در نهایت باعث شد مذاکرات به بن‌بست برسد.

گارسیا کیلون خاطرنشان کرد: رافا قرارداد خود را با لیورپول به تازگی تمدید کرده بود و نمی‌خواست زیر قولی که به مسئولان این تیم داده بود بزند و به همین دلیل به پیشنهاد تیم محبوبش نه گفت آن هم در حالی که در آن تیم بهترین شرایط فنی و اقتصادی را داشت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس