کد خبر 342766
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

مرحله دوم مسابقه بزرگ مجازی کتابخوانی از کتاب 300 نکته در مدیریت اسلامی برگرفته از تفسیر نور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی برگزار می شود.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سازمان بسیج شهرداری تهران پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ کتابخوانی و اعتلای سطح عمومی معارف دینی و اسلامی مرحله دوم مسابقه ی بزرگ کتابخوانی مجازی را برگزار می کند.

بر همین اساس دومین مرحله مسابقات کتابخوانی بسیج شهرداری تهران از کتاب 300 نکته در مدیریت اسلامی برگرفته از تفسیر نور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی برگزار می شود و علاقمندان می توانند تا 10 مهر ماه، با مراجعه به سایت www.azmoonketab.ir ضمن ثبت نام و دریافت کتاب الکترونیکی، در مسابقه شرکت کنند.

در این مسابقات که تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت، هر ماه یک کتاب را به مخاطبان پیشنهاد می شود و در پایان جوایز ارزشمندی نظیر سکه ی بهار آزادی، کمک هزینه ی سفر مشهد مقدس و ده ها جوایز ارزنده را به برگزیدگان اهدا خواهدشد .

اولین مرحله از این مسابقات از "کتاب واجب فراموش شده" برگزار شد که در پایان 50 نفر از شرکت کنندگانی که به تمامی سوالات پاسخ صحیح داده بودند جوایز نفیسی اهدا شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مخاطب ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    0 0
    باسلام. با برندگان واجب فراموش شده هنوز تماس نگرفتن چه برسد به اهدای جوایز.لطفا در اطلاع رسانی دقت کنید.ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس