کد خبر 342708
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

کاندیدای ایران در انتخابات هیأت رییسه فیلا گفت: همانطور که از قبل هم گفتم به انتخاب شدن در هیأت رییسه فیلا خوش بین نبودم.

به گزارش مشرق، امیررضا خادم ضمن بیان این مطلب افزود: برای رسیدن به کرسی های فیلا باید رابطه های پشت پرده خوبی را مسئولان فدراسیون جهانی و اعضای آن داشت هر چند فدراسیون کشتی در چند ماه گذشته رایزنی های مناسبی را انجام داده بود اما برای موفقیت در این انتخابات باید زمان بیشتری گذاشت.
 
وی تصریح کرد: در هر صورت من به عنوان نماینده ایران از این که نتوانستیم در این انتخابات موفق شویم خیلی ناراحت شدم اما شخصاً خودم خیلی هم تمایلی به حضور در فیلا نداشتم.
 
معاون وزیر ورزش با بیان این که خود زنی ها کار دست کشتی ایران داد تاکید کرد: همانطور که قبلاً هم گفتم وقتی از داخل ایران برای مسئولان فدراسیون جهانی نامه های غیر واقعی ارسال می شود نمی توان توقع داشت که آنها از نمانیده ایران استقبال کنند،من به شخص کاری ندارم اما ما متأسفانه منافع ملی را فدای خصومت های شخصی کردیم.
 
وی افزود:از طرفی نیز چون کشور ایران کشتی زنان ندارد و همچنین رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نمی شناسیم رقبای ما شیطنت هایی را انجام می دهند و با پرداخت و دامن زدن به حواشی این چنینی جایگاه کشتی کشورمان را در میان اعضای عضو فیلا کمرنگ می کنند.
 
رئیس سابق فدارسیون کشتی در خاتمه عنوان کرد: در هر صورت ما برای رسیدن به کرسی های فیلا نباید زمان را از دست بدهیم از هم اکنون با برقراری ارتباط و رایزنی های مطلوب و مناسب به فکر باشیم،در نهایت نیز ضمن تشکر از فدراسیون کشتی باید عرض کنم ما نسبت به گذشته عملکرد بهتری داشتیم و باید هر فردی ببه عنوان نماینده ایران معرفی شد حمایت های لازم از او صورت گیرد.
 
در انتخابات هیأت رئیسه فیلا که صبح روز یکشنبه (16 شهریور ماه) در تاشکند ازبکستان برگزار شد اميررضا خادم كانديد ايران كه در دور اول 34 راي كسب كرده بود در دور دوم 26 راي به دست آورد وي پس از هه گه دوش مجارستاني در اين انتخابات در جايگاه نهم قرار گرفت كه نسبت به انتخابات المپيك 2012 لندن( خادم در جايگاه يك نفر مانده به آخر كانديداها قرارگرفته بود) يك روند رو به جلو براي كشتي ايران محسوب مي شود و مي توان در صورت ادامه اين روند در المپيك 2016 به كرسي هيئت رئيسه اتحاديه جهاني كشتي رسيد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس