کد خبر 341247
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

مدافع سابق تیم ملی گفت: کی‌روش با توجه به زمان باقیمانده تا جام ملت‌ها بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است.

به گزارش مشرق، مدافع سابق تیم ملی فوتبال در مورد مطرح شدن نام او به عنوان یکی از کاندیدهای دستیاری کارلوس کی‌روش از سوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: هیات رئیسه فدراسیون برای بحث دستیاری کارلوس کی روش معیارهایی را ملاک و مدنظر داشته تا نفراتی که این آیتم ها را دارا هستند به عنوان کاندیدای دستیاری جلوی کی روش قرار بدهند . این آیتم ها شامل تحصیلات، تجربه بین المللی، آشنایی با زبان، سابقه ملی و موارد دیگر بوده است و با توجه به این معیارها این نفرات به عنوان کاندیدای دستیاری کی روش مطرح شده اند.

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا از طرف فدراسیون فوتبال مذاکره و صحبتی با او به عنوان یکی از دستیاران پیشنهادی کی روش شده است ، گفت: از طرف فدراسیون فوتبال با من صحبتی در این خصوص مطرح نشده است اما از طرف هیات رئیسه به من اطلاع دادند که اسم من نیز به عنوان یکی از دستیاران پیشنهادی فدراسیون به کی روش مطرح شده است و دیروز از طریق رسانه ها رسما متوجه این موضوع شدم و باید ببینیم شرایط در مورد تیم ملی چگونه خواهد بود.
مدافع سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که نظر او در خصوص بحث تمدید قرارداد کی روش چیست، عنوان کرد: باید و نباید بحث تمدید قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال است تا پس از بررسی مسائل و ملاک های مورد نظر خود برای 4 سال آینده به نتیجه برسد . فدراسیون این بار باید با موشکافی قرارداد را آنالیز و تجزیه و تحلیل کند و ببیند برای تمدید قرار داد با کی روش به دنبال چه چیزی خواهد بود و چه هدفی را دنبال خواهد کرد.

وی ادامه داد: مطمئنا اما کی روش با توجه به شناخت می تواند بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی در این شرایط که تنها صد روز تا شروع جام ملتها باقی مانده است باشد چرا که هر کسی که بخواهد غیر از کی روش در این شرایط سرمربی تیم ملی شود شرایط سختی خواهد داشت و حداقل به یک پروسه 5، 6 ماه برای شناخت و انتخاب بازیکنان نیاز دارد اما کی روش با توجه به شناخت، تجربیات این چندساله گزینه خیلی خوبی برای تمدید قرارداد خواهد بود.

رضایی در پایان در مورد اینکه اگر پیشنهاد دستیاری کی روش به او رسمی شود آن را قبول خواهد کرد، گفت: این مسئله بستگی به نظر کی روش و اینکه از میان پنچ گزینه پیشنهادی کدام را انتخاب می کند دارد اما خدمت به تیم ملی به عنوان مربی و بازیکن برای هر کسی افتخار خواهد بود و من نیز دوست دارم در خدمت تیم ملی باشم و قابلیت های خود را در اختیار تیم ملی قرار بدهم اما باز هم تاکید می کنم این مسئله به نظر کی روش بستگی دارد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس