کد خبر 340354
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

بلال ماخوف آزادكار تنومند روس و قهرمان جهان و نفر سوم المپیک 2014 لندن قصد دارد در رشته کشتی فرنگی به ميدان برود.

به گزارش مشرق، بلال ماخوف قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد روسیه که به دلیل مصدومیت کتف و افزايش وزن مدتهاست در مسابقات کشتی آزاد شرکت نمی کرد، تمرینات خود را برای حضور در رشته فرنگی آغاز کرده است.

ماخوف که  مدال برنز جوانان جهان در رشته فرنگی در سال 2005 را در کارنامه خود دارد با توجه به توصیه مربیان در رشته آزاد حاضر شده بود و صاحب سه مدال طلای و یک نقره جهان و یک مدال برنز المپیک شده بود.

وی با توجه به تغییر اوزان کشتی از سوی فدراسیون جهانی این بار قصد دارد با توجه به سابقه حضور در کشتی فرنگی در این رشته حضور یابد. بدين ترتيب او مي تواند به جاي وزن 125 كيلوگرم كشتي آزاد، در وزن 130 كيلوگرم كشتي فرنگي به ميدان برود.

یک سایت روسی مدعی شده این احتمال وجود دارد سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي روسيه از ماخوف كه در هيچ مسابقه انتخابي شركت نكرده، در رقابتهای جهانی ازبكستان به جای واسیلی پرشین استفاده كند.

گوگي كوگياشويلي سرمربي تيم كشتي فرنگي روسيه در اين زمينه گفت: ماخوف دو سال از ميادين كشتي دور بوده اما در حال حاضر تمرينات بسيار خوبي را همراه با تيم ما دنبال مي كند و از نظر مبارزه و جنگيدن از پرشين بالاتر است. اين احتمال وجود دارد وي در جهاني ازبكستان به ميدان برود، البته در حال حاضر گزينه اصلي براي مبارزه در تاشكند پرشين است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس