کد خبر 339761
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت:از بازیکنان بسیار راضی هستم چرا که آنها تاکتیک‌پذیری بسیار خوبی داشتند.

به گزارش مشرق، علیرضامنصوریان پس از تساوی بدون گل نفت مقابل پیکان اظهار داشت: در مورد کیفیت بازی باید بگویم که از بازیکنانم در خصوص تاکتیک‌پذیری بسیار راضی هستم اما ما باز هم در این دیدار موقعیت‌سوزی داشتیم. ما در همه بازی‌ها در خلق موقعیت خوب عمل می‌کنیم اما نمی‌توانیم به خوبی استفاده کنیم که باید این موضوع را برطرف کنیم.

وی با اشاره به عملکرد خوب رحمتی در این دیدار گفت: امروز روز مهدی رحمتی بود او چندین موقعیت صد در صد را از بازیکنان ما گرفت و به نظرم بهترین بازیکن میدان بود.این موضوع هم طبیعی بود چرا که او با کوله‌باری از تجربه وارد این میدان شده بود. رحمتی توانست یک امتیاز حیاتی برای پیکان بگیرد.

سرمربی نفت یادآور شد: ما نیاز داریم تا بیشتر کار کنیم میانگین سنی 23 سال یعنی اینکه تیم امید را در دست داریم من به این بازیکنان افتخار می‌کنم. آنها زحمت خود را کشیدند اما در بحث استفاده از موقعیت باید خیلی کار کنیم در هفته پیش رو  روی این نقاط کار خواهیم کرد و تدابیر لازم را می‌چینیم تا این نقیصه را از بین ببریم. یک امتیاز در دیدار خانگی کفایت نمی‌کند و حالا تقدیر این بود که چنین مسئله‌ای رقم بخورد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه نظرش در خصوص قضاوت داور و گل‌هایی به دلیل آفساید مردود اعلام شد،‌چیست، تصریح کرد: در مورد عملکرد داوری صحبت نمی‌کنم. بیایید یک بدعت جدید بگذاریم و آن اینکه اصلا اجازه ندهیم در خصوص قضاوت داور صحبت کنیم. در این دیدار یکی از بهترین داوران 10 سال اخیر قضاوت می‌کرد و بهترین کمک‌ها هم او را همیاری می‌کردند. من نمی‌توانم تشخیص دهم واصلا به خود اجازه نمی‌دهم تا بخواهم در مورد داور صحبت کنند.

وی افزود: باید تلاش کنیم استرس را از داوران جدا کنیم و شرایط را برای آنها مهیا تا بتوانند بهترین قضاوت‌ها را داشته باشند. سیاست باشگاه و کادر فنی یکی است و آن این است که در مورد داور صحبت نمی‌کنیم.

سرمربی نفت در خارج از کنفرانس در خصوص ماندن یا رفتن کی‌روش اظهار داشت: من به کی‌روش مدیون هستم و او مربی بسیار خوبی است. به نظرم او باید بماند تا در جام ملت‌ها هم با تیم ملی کار کند اما استنباط من بر این است که یکسری کارها انجام می‌شود که او در ایران نماند.

منصوریان در خصوص صحنه‌ای که بازیکنان نفت توپ را بازی جوانمردانه را رعایت نکردند و صاحب موقعیت شدند، گفت: من در همان صحنه گفتم که اگر توپ به گل تبدیل می‌شد ما هم توپ را وسط زمین می‌گذاشتیم و یک گل به پیکان تقدیم می‌کردیم.  سیاست باشگاه نفت و کادر فنی بر این است که بازی جوانمردانه رعایت شود البته از بازی جوانمردانه برداشت‌های گوناگونی می‌شود اما ما بر اساس اخلاق‌مداری رفتار می‌کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس