کد خبر 338494
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

سرمربی منچستر‌یونایتد معتقد است داور در بازی برابر ساندرلند می‌توانست 2 پنالتی برای تیمش اعلام کند. او همچنین عنوان کرد یک امتیاز از دو دیدار برای تیمی مثل منچستریونایتد اصلا خوب نیست.

به گزارش مشرق، منچستر‌یونایتد در هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه لایت به دیدار ساندرلند رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا فان‌خال در حسرت رسیدن به برد همراه منچستر‌یونایتد در لیگ برتر باقی بماند. در نیمه دوم این دیدار اشلی یانگ و روبین‌فان پرسی در محوطه جریمه سرنگون شدند اما داور مسابقه این دو صحنه را پنالتی تشخیص نداد و یانگ را نیز به دلیل شبیه‌سازی با کارت زرد جریمه کرد.

لوئیس فان‌خال سرمربی منچستر‌یونایتد پس از بازی تیمش برابر ساندرلند در نشست خبری خود با انتقاد از تصمیم داور در دادن کارت زرد به یانگ گفت: یانگ در محوطه جریمه ساندرلند برای گرفتن توپ تلاش کرد اما بازیکن حریف با لگد به او ضربه زد. البته یانگ در این صحنه کمی بزرگ‌نمایی کرد ولی به نظرم تصمیم داور در این صحنه اشتباه بود و می‌توانست نقطه پنالتی را نشان دهد. بازیکن من به هیچ عنوان در آن صحنه قصد فریب داور را نداشت. خیلی از این صحنه‌ها را در طول دوران مربیگری خود دیده‌ام و به نظرم داور باید برای ما پنالتی می‌گرفت. معمولا این جور برخورد‌ها در محوطه جریمه باید با اعلام ضربه پنالتی همراه شود. درباره صحنه فان‌پرسی هم باید بگویم که داور می‌توانست به سود ما اعلام پنالتی کند چرا که بازیکن حریف مچ پای فان‌پرسی را زد و به طور طبیعی در این صحنه‌ها باید پنالتی اعلام کرد.

سرمربی منچستر‌یونایتد ادامه داد: در نیمه نخست بازی برابری را از هر دو تیم شاهد بودیم.

او ادامه داد: هر دو تیم موقعیت‌هایی در این نیمه داشتند ولی ما بودیم که با یک گل زیبا توانستیم از حریف خود جلو بیفتیم. قبل از مسابقه به بازیکنانم هشدار داده بودم که پشت محوطه جریمه به حریف خطا ندهند، ولی متاسفانه چندین خطای بی مورد انجام دادیم و حریف توانست روی یکی از این موقعیت‌ها دروازه ما را باز کند. می‌توانستیم در نیمه نخست با برتری به رختکن برویم اما روی یک غافلگیری دروازه‌مان باز شد. در نیمه دوم منچستر تیم برتر زمین بود و توانست موقعیت‌های زیادی را خلق کند اما در این نیمه پاس‌های اشتباهی داشتیم و این باعث شد تا برتری ما از بین برود و نتوانستیم به گل برسیم. به نظرم تیمم شایسته بود که در این نیمه به گل برسد. اکنون باید با این تساوی کنار بیاییم و به فکر بازی بعدی خودمان باشیم.

فان خال ادامه داد: فلسفه فوتبال چیست؟ فوتبال بازی می کنیم تا بتوانیم موقعیت گل ایجاد کنیم و به گل برسیم. وقتی هم نتوانید موقعیت گل ایجاد کنید نمی‌توانید به هدفتان برسید . ما برابر ساندرلند ناکام بودیم و نتوانستیم مانند بازی با سوآنزی موقعیت گل ایجاد کنیم. درست است که نسبت به بازی قبلی‌مان مالکیت توپ بیشتری داشتیم اما این کافی نیست و برای پیروزی باید موقعیت گل ایجاد کنیم . واقعا تساوی در این دیدار ناراحت‌کننده بود . باید این دیدار را با پیروزی پشت سر می گذاشتیم.

سرمربی شیاطین سرخ در پایان درباره دلیل افت این تیم گفت: نمی‌توانم پیش بینی کنم دلایل افت منچستر‌یونایتد چه چیزی است . اگر بتوانیم یک دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم، اعتماد به نفس ما بالا می‌رود و می‌توانیم به روند خوبی برسیم ولی قبول دارم خیلی جا برای پیشرفت داریم. باید تلاشمان را نسبت به قبل بیشتر کنیم تا بتوانیم به پیروزی برسیم. بازیکنانم امروز خیلی ناراحت بودند. همه انتظار داشتیم که این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم. در حال حاضر یک امتیاز از دو دیدار داریم و این برای منچستر‌یونایتد کافی نیست.

منچستر‌یونایتد در هفته سوم لیگ برتر باید در زمین برنلی به میدان برود. شاگردان لوئیس فان خال با یک امتیاز از دو دیدار خود در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس