کد خبر 338364
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰

عماد رض مهاجم سابق سپاهان گفت: همیشه دوست داشتم حضور در تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس را تجربه کنم اما هیچ وقت این فرصت نصیبم نشد.

به گزارش مشرق، مصدومیت ناگهاني رضا نوروزی مهاجم پرسپولیس باعث شد تا مدیران این باشگاه درصدد جذب یک جانشین خوب برای این بازیکن باشند.در این میان برخی خبر از بازگشت کریم انصاری فرد به تیم سرخپوش پایتخت دادند که او این قضیه را تکذیب کرد.حالا صحبت از حضور عماد رضا مهاجم عراقی و سابق سپاهان در پرسپولیس است،همان بازیکنی که در چند سال گذشته بارها تا مرز سرخپوش شدن پیش رفت.این بازیکن كه در حال حاضر 35 ساله است در گفتگو با سایت فوتبال ایران در مورد شايعه حضورش در پرسپوليس به سوالات پاسخ مي دهد.

شنیده ایم پرسپولیسی ها مذاکراتی را با تو انجام داده اند.این قضیه تا چه حد صحت دارد؟

مذاکراتی صورت گرفته اما هنوز چیزی قطعی نشده است.باید ببینیم در آینده چه چیزی رخ می دهد.

حالا آیا قبل از مصدومیت نوروزی هم پرسپولیسی ها دنبال جذبت بودند؟

نه.چند روز پیش به تهران سفر کردم اما قرار نبود با تیمی مذاکره کنم.فقط برای انجام تمرینات بدنسازی در تهران حضور پیدا کرده بودم.

در چند سال گذشته بارها صحبت از پرسپولیسی شدنت به میان آمد اما در دقیقه نود از این تیم دور شدی.به نظرت این بار این طلسم شکسته می شود؟

همیشه دوست داشتم حضور در تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس را تجربه کنم اما هیچ وقت این فرصت نصیبم نشد و همیشه از این تیم دور شدم.حالا امیدوارم این بار این طلسم شکسته شود.ضمن اینکه خیلی دوست دارم شاگرد علی دایی شوم.کسی که اسطوره فوتبال ایران است.

از آنجایی که مدتی از فوتبال دور بودی فکر می کنی بتوانی در این تیم انتظارات را برآورده کنی؟

از فوتبال دور بودم اما به صورت اختصاصی تمرین می کردم.شرایطم خوب است و مشکلی از این بابت ندارم.از آنجایی هم که همیشه دوست داشتم برای پرسپولیس بازی کنم،انگیزه کافی برای درخشش در این تیم را دارم.خیلی با گذشته فرقی نکرده ام و همان عماد آقای گل هستم. شک ندارم اگر وارد مستطیل سبز شوم این قضیه را به خوبی ثابت می کنم.

تصمیم به خداحافظی از فوتبال را گرفته بودی اما حالا خودت را برای بازی در پرسپولیس آماده می کنی?

در دو سال اخیر با مشکلات زیادی مواجه شدم.در برهه ای واقعا کم آوردم و تصمیم به خداحافظی گرفتم.اما برخی از دوستانم مرا از خداحافظی پشیمان کردند.خودم هم دوست نداشتم در آن شرایط از فوبتال خداحافظی کنم.دوست دارم در اوج فوتبال را کنار بگذارم و امیدوارم همین اتفاق هم بیفتد.اگر پرسپولیس شوم می توانم بعد از بازی برای این تیم،در اوج خداحافظی کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    اومده بودم تهران قدم بزنم پرسپولیسی‌ها گیر دادن بیا تیم ما...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مهدی مرادیفر ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    بابا پرسپولیس شده خانه سالمندان ترا خدا حیف نیست این دلار های زبان بسته را اینطور حرام کنیم او الان 35 سالشه با این پولی که میخواهند به این عراقی بدهند میتوانند بهترین بازیکن برزیلی با همین سن جذب کنند مگر اینکه بازم مافیا .....نگذارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس