کد خبر 337173
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

ستاره جدید تیم فوتبال رئال مادرید در دومین بازی خود هم برای کهکشانی‌ها درخشید تا نشان دهد خرید باارزشی برای کهکشانی‌هاست.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (سه‌شنبه) در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا میزبان اتلتیکومادرید در شرایطی در خانه به تساوی یک بر یک بسنده کرد که گل نخست این بازی را جیمز رودریگز، هافبک هجومی کلمبیایی کهکشانی‌ها در دقیقه 81 به ثمر رساند و به این ترتیب اولین گل خود را در جمع سفیدپوشان مادرید ثبت کرد.

گلی که خرید 80 میلیون یورویی کهکشانی‌ها در اولین بازی رسمی‌اش در سانتیاگوبرنابئو به ثمر رساند هواداران را به وجد آورد هرچند او بدشانس بود که برتری تیمش تنها 7 دقیقه دوام آورد و رائول گارسیا کار را برای روخی بلانکو به تساوی کشاند تا کار سفیدپوشان پایتخت اسپانیا برای کسب جام در خانه همشهری‌‌شان سخت‌تر شود.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در تمجید از عملکرد رودریگس که در ابتدای نیمه دوم به جای کریستیانو رونالدو به میدان رفت، گفت: جیمز رودریگز فوق‌العاده بازی کرد و فکر می‌کنم که پس از ورود او به میدان در نیمه دوم کل تیم هجومی‌تر بازی کرد. گلی که او در این بازی به ثمر رساند اعتماد به نفس‌اش را بالا خواهد برد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس