کد خبر 336585
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از حضور پرشور تماشاگران ایرانی برای حمایت از تیم ملی خود در جام ملتهای آسیا 2015 نوشت: دیدارهای تیم ایران از نظر تعداد بلیت های عرضه شده بعد از استرالیا در رده دوم قرار دارد.

به گزارش مشرق، دی ماه امسال در جام ملت های آسیا رقابت برای برتری به جایگاه تماشاگران هم کشیده خواهد شد و برخی از پرشورترین هواداران فوتبال جهان خود را برای حمایت از تیم ملی خود در بزرگترین عرصه فوتبال آسیا آماده می کنند.

درحالی که بیش از 2.5 میلیون آسیایی تبار در استرالیا زندگی می کنند و انتظار می رود، هزاران تن از سراسر این قاره به این کشور عزیمت کنند، این فقط استرالیایی ها نیستند که می توانند از امتیاز میزبانی در میان هواداران برخوردار باشند.

تیم ایران بدنبال حضور خوب در جام جهانی 2014 که در دیدار مقابل آرژانتین نایب قهرمان این جام این تیم را کاملا تحت فشار قرار داده بود، در آسیا می تواند در انتظار حمایت پرشور هواداران خود باشد.

بلیت دیدارهای مرحله گروهی تیم ملی ایران جزو پرطرفدارترین مسابقات است. دیدارهای این تیم در ملبورن، سیدنی و بریزبن از نظر تعداد بلیت های عرضه شده بعد از استرالیا در رده دوم قرار دارد.

در حالی که هواداران ایرانی مدعی بیشترین حضور خود در این تورنمنت هستند، چالش بر سر ایجاد بیشترین پایگاه هواداران در این جام در میان سایر جوامع بزرگ در استرالیا نظیر ژاپن، چین و کره جنوبی است.

یک عضو جامعه ایرانیان استرالیا و سفیر جامعه ایرانیان مقیم استرالیا در جام ملتهای آسیا 2015 انتظار زیادی برای حضور پرشور هواداران ایرانی در دیدارهای این تیم دارد.

وی افزود: جام ملتهای آسیا برای ایرانیان استرالیا چیزی بیش از فوتبال است.

وی گفت: این مسابقات فرصت بزرگی برای گرد هم جمع شدن و حمایت از تیم ملی ماست. ایرانیان استرالیا برای آنکه به تیم ملی نشان دهند که خواهان پیروزی آنها هستند و از حمایت برخوردارند، به ورزشگاههای محل مسابقات ایران می روند.

این ایرانی در عین حال گفت که از تیم استرالیا هم حمایت خواهیم کرد.

وی از جایگاه خود در جامعه ایرانیان استرالیا، برای جلب حمایت از ایران در اولین دیدار خود مقابل بحرین در ملبورن بهره می گیرد و گروههای هوادار ایرانی را در جایگاه تماشاگران سازماندهی کرده است.

به گفته وی مسابقات ایران باتوجه به شیوه بازی این تیم و شور و حمایت هواداران جزو هیجان انگیزترین مسابقات تورنمنت خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتظار حضور چشمگیر ایرانیان استرالیا را در این مسابقات دارد، اظهار داشت: مسابقات ایران قابلیت آن را دارد که دیدارهای بسیار بزرگی باشد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس