کد خبر 336539
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور با اتخاذ تصمیمی، آیین «گرامیداشت مهدی نفر» را در اختتامیه مسابقات ورزشی تابستانی دانش‌آموزان در مشهد مقدس برگزار خواهد کرد.

به گزارش مشرق، بیست و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر کشور و سی و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر کشور از 13 مرداد آغاز و تا 15 شهریورماه به میزبانی 6 استان در حال برگزاری است.

در خلال برگزاری این دوره از رقابتها و در چند روز گذشته مرحوم «مهدی نفر» خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس و برنامه ورزش و مردم قرار بود که برای پوشش افتتاحیه بیست و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر کشور به همراه مسئولان این فدراسیون راهی مشهد مقدس شود و گزارشی از این مسابقات تهیه کند.

اما به دلیل مشکلاتی که از سوی شرکت هواپیمایی ارائه دهنده سرویس به وجود آمد، پرواز مرحوم مهدی نفر و مسئولان دیگر با چندبار تأخیر همراه شد و در نهایت این امکان برای حضور وی در مشهد مقدس مهیا نشد.

با توجه به تعهد، تجربه و علاقمندی مرحوم «مهدی نفر» به ورزش مدارس، فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور تصمیم گرفت تا در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی تابستانی دانش‌آموزان در مشهد مقدس آیین «گرامیداشت مهدی نفر» را برگزار کند.

فرشید ارمیان، رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور درباره برگزاری آیین «گرامیداشت مهدی نفر»، اظهار داشت: مسابقات ورزشی که در سطح آموزش و پرورش برگزار می‌شود بیشتر جنبه فرهنگی و آموزشی برای دانش‌آموزان دارد و این فدراسیون به جهت قدردانی از زحماتی که در دوره اخیر و تمام سالهای گذشته «مرحوم نفر» برای ورزش دانش‌آموزی کشور کشیده است، در بخشی ویژه ای از مراسم اختتامیه رقابت ها آیین گرامیداشت ایشان را برگزار می کند.

ارمیان افزود: «مرحوم نفر» در روز برگزاری افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر در مشهد مقدس قصد داشت تا این رقابتها را در قاب دوربین صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به نمایش بگذارد و حتی دو ساعت قبل از انجام پرواز نیز در فرودگاه مهرآباد حاضر شده بود، اما به دلیل مشکلاتی که در انجام پرواز به وجود آمد، این امکان برای حضور وی در مشهد مقدس فراهم نشد.
رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور تاکید کرد: در آیین اختتامیه این مسابقات در مشهد مقدس و در بخشی ویژه یاد و خاطره «مرحوم مهدی نفر» در حضور دانش‌آموزان و برگزارکنندگان گرامی داشته خواهد شد.

فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور ضمن عرض تسلیت به جامعه رسانه‌ای کشور برای خانواده آن مرحوم صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

منبع: فدراسیون ورزش مدارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس