کد خبر 335965
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸

خواننده انگلیسی که به عضویت گروه تروریستی داعش درآمده تصویری از ذبح یک شهروند سوری در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

به گزارش مشرق، یک خواننده ۲۳ ساله انگلیسی در سفر به سوریه به گروه تروریستی داعش پیوسته است.

این خواننده که «عبدالماجد عبدالباری» نام دارد، به تازگی تصاویری را منتشر کرده که در آن سر یک شهروند سوری را در شهر الرقه در دست گرفته است.

از سوی دیگر هواداران گروه تکفیری داعش روز پنج‌شنبه اعلامیه‌های این گروه را در خیابان آکسفورد شهر لندن توزیع کردند و از مغازه داران خواستند انگلیس را ترک کرده و به دولت جدید داعش بپیوندند. خیابان آکسفورد از مراکز اصلی کسب و کار مسلمانان شهر لندن است.

ذبح‌یک‌سوری‌توسط‌خواننده‌انگلیسی‌داعش+عکس

ذبح‌یک‌سوری‌توسط‌خواننده‌انگلیسی‌داعش+عکس

افراطی‌های هوادار داعش در حالی که در پای پوستر داعش مبنی بر «ظهور عصر جدید» ایستاده بودند از «فداکاری‌هایی» سخن می‌گفتند که به گفته آن‌ها در خاورمیانه روی داده است.

براساس گزارش روزنامه دیلی میل نه نقل از یک موسسه انگلیسی مبارزه با تروریسم، هم اکنون حدود ۵۰۰ شهروند انگلیسی به عضویت گروه داعش درآمده‌اند.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 1
    اینکه عربه کجاش انگلیسیه؟
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    از روزی که پای لورنس به شبه جزیره باز شد عربها یه جورایی انگلیسی بحساب میان
  • علي ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    طبق قوانين انگليس، اقليتهاعي ك در انگليس متولد ميشوند. بطور اتوماتيك انگيسي (British) به حساب ميايند. لذا اين توله سگ حرامزاده در انگليس پاي كثيفش را روي دنيا گذاشته
  • رضا ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    انگلیس و عرب فرقی ندارن
  • بهنام ح ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    شنیده توی جهنم خواننده زیاده رفته توی صف قاتلین جهنم
  • بهنام ح ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    شنیده توی جهنم خواننده زیاده رفته توی صف قاتلین جهنم
  • علی ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    سگ
  • ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    عرب، اینگلیس، ترک ، فارس و یا هر چی.... مهم عملکرده، نوع تفکره...
  • ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    به خدا اينها تحت تأثير مواد مخدر دست به اين جنايتها ميزنند از قيافه طرف پيداست من نميدونم چرا مشرق يك خبر راجع به قاچاق قرص كيپتاگون از تركيه وتوسط اطرافيان اردوغان به كشورهاي عربي گزارش تهيه نميكنه
  • saeed ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    چ قیافه زشتی هم داره انگار داعشی ها ملعونن
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    وحشی داعشی از بس تکثیر سریع کرده اند و ساده زیست بوده اند تقریبا" تمام جهان و اروپا و امریکا را پر کرده اند.
  • محمد ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    0 0
    امروز فرداست که برن اروپا رو بترکونند.
  • محسن ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    0 0
    کشورهای اروپایی و غربی آماده باشند، روزهای بسیار بد و وحشتناک در پیش روی آنان قرار دارد و مردم این کشورهای حامی تروریست ها تاوان حمایت های بیدریغ دولت بریتانیا از تروریست ها را خواهند داد و دیگر مردم کشورهای اسلامی نیستند که قربانی جنایات تروریست ها می شوند بلکه این کشورهای اصلی حامی این جانیان همچون (انگلیس، امریکا، آلمان و کشورهای عربی حامی این تروریست های تکفیری و سلفی وهابی، القاعده ای، داعش، النصره و دیگر مزدوران شیطان بزرگ که عامل بوجود آمدن این کثافت شده اند) در آتشی که سران این کشورها روشن کرده اند خواهند سوخت چون محصولی است که خود کاشته و آنرا آبیاری کرده اند. اگر تروریست بد و ضد انسانیت است، برای همه انسانها بد خواهد بود نه فقط علیه امت اسلام متأسفانه تصمیمات خائنانه سران پلید و اسرائیلی اروپا و کشورهای غربی و مرتجع عرب، همچون: عربستان، امارات، قطر و سران ملعون ترکیه از جمله عاملان این فاجعه خونبار علیه بشریت شده اند و آتش کینه صهیونیست ها این روزها از آستین مزدوران دست پرورده خود غرب بیرون آمده، بدون آنکه در این رابطه آینده نگری داشته باشند این آتش شعله ور شده اردوگاه غرب و مرکز اصلی این عناصر جنایتکار را خواهد گرفت و در آتش فتنه ای که در منطقه خاورمیانه افروخته اند دیر یا زود گرفتار می شوند و این کشورها و مردمشان بسیار، بسیار سخت تاوان آن را پس می دهند و چه روز دهشتناکی است آن روز که پس از عمری به ظاهر در امنیت زندگی کردن در کشورهای صنعتی و پیشرفته به یک باره با صحنه های دلخراش و شوک آوری که حتی در تلوزیون و شبکه های مجازی هم انسان تحمل دیدن آن را ندارد خود، خانواده و دیگر نزدیکانش مواجه می شوند و از نزدیک چهره ی وحشتناک قاتلان بی رحم ، بی مروت و آدمخوار را با دستان و سلاحهایی خونی همراه تکه پاره شدن و بدن های بی سر عزیزان خود دیدن! باور نمی کنید؟ جداً می پندارید (به گفته خانم هیلاری کلینتون و کتاب خاطراتش) که سران کشورهای شما این ها را بوجود آورده اند فقط علیه مسلمان ها و در بین کشورهای اسلامی دست به چنین جنایاتی خواهند زد؟ خدا می داند نمی خواهم شما مردم کشورهای غربی، عربی و اروپایی را بترسانم و یا خاطر مبارکتان را مکدر نمایم خیر، فقط حرفم این است که وقتی عده ای سران خائن صهیونیستی کشتی حامل بشریت را سوراخ کردند فقط آنهایی که من از آنها دل خوش ندارم آسیب نمی بینند بلکه وقتی کشتی واژگون شد تمام سرنشینان آن غرق می شوند!
  • kambiz ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    0 0
    من یکی که از این انگشت نشون دادنشون خیلی بدم میاد. اسیرشون کنی این انگشتای نشونشون رو قطع کنی بذاری تودهنشون بعد ازشون عکس بگیری چه حالی میده :)
  • حمید ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    0 0
    هروقت این تصاویر رو میبینم از خدا ظهور امام زمان رو میخوام بابا اینا روی حیوانات وحشی رو سفید کردن
  • الهام ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    0 0
    من به يقين و اطمينان مي گم فقط حرامزاده ها و زنازاده ها هستند كه وارد گروهكهاي آدم كش و جاني مثل داعش خواهند شد....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس