کد خبر 335764
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین با شهادت برخی مجروحان و نیز بیرون کشیدن برخی اجساد از زیر آوار، تعداد شهدای جنگ غزه به ۱۹۸۰ نفر رسید.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری «فلسطین‌الیوم» نوشت: «اشرف قدره» سخنگوی وزرات بهداشت فلسطین اعلام کرد که آمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 1980 نفر و آمار مجروحان به 10181 نفر افزایش یافته است.

قدره علت افزایش تعداد شهدا را ثبت نشدن اسامی برخی از آنها و نیز به شهادت رسیدن برخی از مجروحان در نتیجه شدن جراحت اعلام کرد و افزود که در زمان جنگ به دلیل سختی دسترسی به بیمارستان‌ها بعضی از خانواده‌ها بدون ثبت اسامی، شهیدشان را دفن کرد‌ه‌اند.

قدره پیش‌بینی کرد که به دلیل وخامت حال برخی از مجروحان و نیز امکان وجود اجسادی در زیر آوار، در هر لحظه امکان بالا رفتن آمار شهدا وجود دارد و تاکید کرد که نیروهای امداد و دفاع ملی مرتب در جستجوی مفقودان جنگ هستند.

پیشتر آمار 1964 شهید در پی بیش از یکماه حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه اعلام شده بود که بیش از 450 نفر از این تعداد کودک و بیش از 250 نفر زن هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهرنگ ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    بازم بگین حماس برندست حماسی که ازاعضاعالی رتبه ی خودشم نمیتونه محافظت کنه مردمه غزه که پیش کش
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    حماس موفق بود چون با مقاومتش و وارد کردن خساراتی که به اعتبار رژیم صهیونیستی داشت کاری کرد که دیگر این رژیم به راحتی جرات حمله به این منطقه را نداشته باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس