کد خبر 335732
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳

آزادکاران کشورمان به احتمال زیاد با ترکیب اصلی راهی مسابقات جهانی تاشکند خواهند شد.

به گزارش مشرق، 17 شهریور سال جاری مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان در شهر تاشکند ازبکستان آغاز می‌شود و اینکه تیم ایران با چه ترکیبی راهی این مسابقات خواهد شد یکی از سوالات بزرگ است.

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در قزوین تا حدودی ترکیب تیم اعزامی را مشخص کرده اما از سوی دیگر نزدیکی بازی‌های آسیایی اینچئون سبب شده کادرفنی تیم ملی با احتیاط بیشتری ترکیب تیم را انتخاب کند. بر همین اساس با توجه به اطلاعات موجود تیم ایران تقریبا با نفرات اصلی خود راهی مسابقات جهانی خواهد شد و تنها در 2 وزن کمی ابهام وجود دارد. شاگردان رسول خادم در این مسابقات با یک تیم جوان راهی تاشکند می‌شوند.

وزن 86 کیلوگرم یکی از اوزانی است که در آن جمع‌ بندی نهایی برای اعزام کشتی‌گیران صورت نگرفته است. محمد حسین محمدیان هم اکنون نفر اول اعزامی در این وزن است اما کادرفنی تیم ملی نیم نگاهی به میثم مصطفی جوکار و ابراهیمی نیز دارد. از سوی دیگر احسان لشگری تنها به معجزه نیاز دارد تا دوبنده تیم ملی را بار دیگر بر تن کند.

وزن 125 کیلوگرم دیگر وزنی است که همچنان با ابهام مواجه است. در این وزن به احتمال زیاد کمیل قاسمی با توجه به سابقه کشتی گرفتن در المپیک و مسابقات جهانی راهی تاشکند خواهد شد و پرویز هادی با توجه به قهرمانی در آسیا در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند. با این حال رسول خادم همچنان به شدت تمرینات سنگین وزن‌های تیم ملی را زیر نظر دارد.

در سایر اوزان اما شرایط تقریبا مشخص شده و تنها محل تردید در وزن 74 کیلوگرم روی رضا افضلی بود که با توجه به نتایج خوب وی کادرفنی ترجیح داده او را جایگزین عزت الله اکبری کند.

ترکیب احتمالی آزادکاران در مسابقات جهانی تاشکند به شرح زیر است:

59 کیلوگرم: حسن رحیمی

61 کیلوگرم: مسعود اسماعیل‌پور

65 کیلوگرم: سیداحمد محمدی

70 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی

74 کیلوگرم: رضا افضلی

86 کیلوگرم: محمدحسین محمدیان

98 کیلوگرم: رضا یزدانی

125 کیلوگرم: کمیل قاسمی
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس