کد خبر 335312
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

گزینه کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درباره ایران و بزرگی‌اش خیلی مطالعه و تحقیق کردم.

به گزارش مشرق، میشل اومانا در خصوص حضورش در ایران و مذاکراتش با مسئولان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که مورد توجه یک تیم خوب در منطقه آسیا قرار گرفتم و دوست دارم با چالش‌های جدیدی پس از حضور موفق با کاستاریکا در جام جهانی داشته باشم.

وی افزود: راستش را بخواهید دوست دارم به ایران و پرسپولیس بیایم چون خیلی وقت صرف مطالعه و تحقیق درباره ایران کرده‌ام و امیدوارم که بتوانم امضای نهایی را با پرسپولیسی‌ها انجام دهم. البته مسئولان این باشگاه هم اطلاعات خوبی از باشگاه و ایران به من داده اند.

اومانا ادامه داد:‌ می‌دانم شما ایرانی‌ها خیلی فوتبال را دوست دارید و مهمان‌نواز هستید پس مطمئن باشید این موضوع در تصمیمات من تأثیرات بسیاری دارد و امیدوارم یک فصل خوب را با تیم پرسپولیس داشته باشم. سایر صحبت‌هایم بماند پس از حضور در ایران که می‌تواند هم برای شما جالب باشد و هم برای من.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی‌های تیم ملی را در جام جهانی دنبال می‌کردید یا خیر، گفت: من همه بازی‌ها را دنبال می‌کردم و بازی تیم شما را هم مثل همه فوتبال دوستان پسندیدم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    نمی دونم چرا هر کسی که از بزرگی ایران حرف می زنه یا پول خوبی می گیره یا چیز خوبی می بره!!.... ما جهان سومی ها فقط دوست داریم از بزرگی ما حرف بزنن!!...
  • یاسر ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    بزرگ را چه نیاز به اغراق؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس