کد خبر 335298
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

سایت دیلی میل با اشاره به فروش کاپیتان‎های آرسنال در 9 سال گذشته با طرح این سوال که "آیا آرسن ونگر اهمیت بازوبند کاپیتانی را فراموش کرده است؟" به استقبال گزارشی جالب رفته است.

به گزارش مشرق، گزارش دیلی میل اینگونه آغاز شده است: سالی دیگر و خداحافظی یک کاپیتان دیگر با آرسنال. "توماس فرمائلن" پنجمین کاپیتان آرسنال است که ظرف 9 سال گذشته از این تیم جدا می شود. پیش از وی پاتریک ویه‎را، تیه‎ری آنری، سسک فابرگاس و رابین فن پرسی از آرسنال جدا شده اند.

اکنون "مایکل آرتتا" که فقط یک سال از قراردادش با توپچی‎ها باقی مانده به عنوان کاپیتان جدید این تیم انتخاب شده است. این نشانه خوبی برای ادامه حضور این بازیکن اسپانیایی در "امارات" نیست.

رکورد ونگر در فروش کاپیتان‌هایش

تمایل "آرسن ونگر" به فروش کاپیتان‎های خود - سرمایه‎هایی که باید به طور سنتی در هر باشگاه فوتبالی حفظ می‎شوند- از کم عاطفگی این مرد فرانسوی پرده برمی‎دارد و همچنین از جایگاه این پُست در نظر این مربی فرانسوی.

در ادامه این گزارش آمده است: البته موضوع کم اهمیتی به بازوبند کاپیتانی فقط منحصر به باشگاه آرسنال نیست. این قضیه شامل بسیاری از باشگاه‏‌های انگلیسی می‌شود. بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال انگلستان هم مدت زمان زیادی است که ارزش خود را از دست داده است. این بازوبند بین بازیکنانی که فقط یک بازی ملی دارند در بازی‎های دوستانه بی اهمیت به طوری احساس با بازیکنانی که بیشترین بازی ملی را انجام داده اند دست به دست می‎شود.

این نشان می‎دهد که بازوبند کاپیتانی فقط تکه پارچه‎‌ای است که دور بازوی بازیکان بسته می‎شود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس