کد خبر 334897
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: ۱۰ درصد از سکوهای ورزشگاه فولادشهر برای بازی روز پنجشنبه سپاهان و استقلال اختیار هواداران استقلال قرار می‌گیرد.

به گزارش مشرق، علیرضا جهانشاهی در جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال تهران که با حضور عوامل اجرایی و انتظامی در فرمانداری لنجان برگزار شد، اظهار کرد: جلسه هماهنگی دیدار تیم های سپاهان و استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور با حضور نمایندگان باشگاه سپاهان، فرمانداری لنجان، یگان ویژه انتظامی استان اصفهان، نیروی انتظامی شهرستان لنجان، حراست اداره‌کل ورزش و جوانان و شهرداری فولادشهر در محل فرمانداری لنجان برگزار شد.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: درب ورزشگاه فولادشهر با هماهنگی یگان ویژه انتظامی استان اصفهان از ساعت 15 باز می شود و هواداران دو تیم با در دست داشتن بلیط می توانند وارد ورزشگاه شوند.

دبیرهیئت فوتبال استان اصفهان بیان کرد: طبق هماهنگی انجام گرفته 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه فولادشهر در اختیار هواداران تیم استقلال و 90 درصد از ظرفیت این ورزشگاه به هواداران تیم سپاهان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: جایگاه‌های 16، 17 و 18 ورزشگاه فولادشهر در بازی هفته سوم به هواداران تیم استقلال و سایر جایگاه ها به هواداران تیم سپاهان اختصاص داده شده است.

جهانشاهی با بیان اینکه تعداد 5 هزار بلیط برای فروش به هواداران تیم سپاهان در اختیار کانون هواداران این باشگاه قرارگرفته و تعداد یک هزار بلیط برای کارکنان کارخانه فولادمبارکه در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: بلیط فروشی برای هواداران تیم استقلال روز پنج شنبه از ساعت 9 لغایت 14 در ورزشگاه های تختی و پیروزی انجام می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس