کد خبر 334254
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده را در محل سقوط هواپیما اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ حسن عابدی جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ، در این باره گفت: بلافاصله پس از سقوط حادثه تیم‌های راهور به محل حادثه حاضر شده و با هدف روانسازی و سرعت‌دهی به عملیات امدادگران، محدودیت‌های ترافیکی در این محل اعمال شد.

وی با بیان اینکه براین اساس از جنوب به شمال خیابان "شیشه مینا" از جاده مخصوص مسدود است و تنها خودروهای امدادی و مجاز می‌توانند تردد کنند، گفت: در شمال به جنوب نیز از اتوبان تهران کرج و سر خیابان ولیعصر(عج) محدودیت اعمال شده است.

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ که خود نیز در محل حادثه حضور داشت با بیان اینکه مسیر جایگزین به سمت غرب خیابان ولیعصر(عج) بعد از شیشه مینا اعلام شده است، گفت: خوشبختانه مشکل ترافیکی در محل نداریم.

عابدی با بیان اینکه نیروهای راهور در محل حضور کامل داشته و در آماده‌باش هستند، گفت: تا زمان تخلیه کامل محل و اتمام عملیات امدادی، عوامل انتظامی و راهور در محل حضور خواهند داشت.

وی درخصوص وضعیت ترافیکی در دیگر محورهای منتهی به این منطقه نیز گفت: مشکل ترافیکی خاصی در این منطقه وجود ندارد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس