کد خبر 333990
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸

پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: واقعا خوشحالم و با اطمینان می‌گویم این افتخار برای من به اندازه کسب مدال طلای المپیک ارزش دارد.

به گزارش مشرق، بهداد سلیمی که در جریان تمرین صبح امروز (شنبه) از تصمیم کمیته ملی المپیک در مورد انتخابش به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون باخبر شد با ابراز خوشحالی از این تصمیم، پرچمداری کاروان ایران را افتخاری بزرگ برای خود عنوان کرد.

قهرمان المپیک 2012 لندن و دارنده 2 عنوان قهرمانی رقابت‌های جهانی 2010 و 2011 پس از پایان تمرین صبح امروز گفت: قبل از هر چیز جا دارد از همه ورزشکاران افتخارآفرین کاروان ایران، بالاخص آنهایی که از من سابقه بیشتری دارند بابت پرچمداری کاروان ایران در بازی‌های آسیایی رخصت بطلبم. این برای نخستین بار است که افتخار پرچمداری کاروان ورزشی کشور نصیب من می‌شود. به همین خاطر از این موضوع واقعا خوشحالم و با اطمینان می‌گویم این افتخار برای من به اندازه کسب مدال طلای المپیک ارزش دارد.

بهداد سلیمی درحالی به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی کشورمان انتخاب شد که پیش از او محمود نامجو 2 بار در سال‌های 1951 و 1958 و حسین رضازاده یک بار در سال 2006 در بازی‌های آسیایی پرچمدار کاروان ورزشی کشورمان بودند. وزنه‌بردار فوق سنگین کشورمان با اشاره به این موضوع گفت: احساس بسیار خوبی دارم که بعد از بزرگانی چون محمود نامجو و حسین رضازاده، به عنوان سومین وزنه بردار ایرانی پرچمدار کاوران ورزشی کشورم می‌شوم. مطمئن باشید من هم مثل آنها تمام تلاشم را برای کسب مدال طلا انجام خواهم داد تا افتخار پرچمداری کاروان ایران برای من با کسب خوش‌رنگ‌ترین نشان بازی‌ها توام شود.

بهداد سلیمی در پایان گفت: انتظار مردم از من به عنوان کسی که عنوان قوی‌ترین مرد جهان را به دست آورده همیشه بالا بوده است و حالا با انتخاب من به عنوان پرچمدار کاروان ایران، مسئولیت بیشتری را روی شانه‌هایم احساس می‌کنم. امیدوارم برای کشورم نماینده شایسته‌ای در بازی‌های آسیایی باشم و با کسب مدال طلای فوق سنگین، همچون بازی‌های آسیایی اینچئون باعث خوشحالی هموطنانم شوم.

منبع: سایت فدراسیون وزنه برداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس