کد خبر 333895
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

بازیکن تیم سپاهان اصفهان گفت: نزدیک به 800 میلیون به تیم عجمان امارات بابت مبلغ رضایت نامه پرداخت کرده ام.

به گزارش مشرق، محمد رضا خلعتبری درباره دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت: بازی خیلی خوب بود و گسترش فولاد تبریز نیز فوتبال با کیفیتی را انجام داد ولی خدا را شکر که توانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کرده و به پیروزی دست یابیم. تمام تلاشمان را انجام دادیم.

وی درباره جدایی از جمع بازیکنان پرسپولیس، بیان کرد: خوشحال هستم که به سپاهان آمده‌ام ولی مردم باید بدانند به دلیل اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس نمی‌خواستند من را در تیمشان نگه دارند، از این تیم جدا شدم.

بازیکن تیم سپاهان درباره اینکه آیا مبلغ رضایت نامه انتقالش از باشگاه عجمان امارات به پرسپولیس به طور کامل پرداخت شده است یا خیر، اظهار کرد: تمام مبلغ را خودم پرداخت کردم. نزدیک به 800 میلیون به حساب باشگاه عجمان امارات واریز کردم. نمی‌دانم موضوع قرارداد انتقال من به پرسپولیس به چه شکلی بود، زیرا باید جریمه نیز می‌دادند. در هر صورت از پرسپولیس جدا شده‌ام و نباید بیش‌تر از این صحبت کنم و برای هواداران پرسپولیس آرزوی موفقعیت می‌کنم.

خلعتبری درباره اینکه آیا مبلغ قرارداد اعلام شده وی با باشگاه سپاهان صحت دارد یا خیر، گفت: مبلغی که باشگاه سپاهان در مورد قرارداد من اعلام کرده، صحت دارد. یک میلیارد و 200 میلیون مبلغ قرارداد من است ولی با پرداختی که به تیم عجمان داشتم امسال با کمی بالاتر از 400 میلیون بازی خواهم کرد.

وی در خصوص بازی در تیم ملی فوتبال، گفت: تمام تلاشم را برای موفقیت تیم سپاهان انجام می‌دهم. اگر سرمربی تیم ملی نیز صلاح دیدند و من را به تیم ملی دعوت کردند با جان و دل بازی خواهم کرد زیرا موفقیت تیم ملی برایم اهمیت بسیاری دارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    تو گفتي ما هم باور كرديم خودتي....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس