کد خبر 333888
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

ستاره سابق تيم ملي فوتبال برزيل و بارسلونا در آستانه پيوستن به الأهلي قطر است که در اين صورت همبازي سيد جلا حسيني و مجتبي جباري خواهد شد.

به گزارش مشرق، روزنامه توتو اسپورت ايتاليا از نزديک شدن رونالدينيو ستاره سابق تيم ملي فوتبال برزيل و بارسلونا به الأهلي قطر خبر داد.

اين روزنامه ايتاليايي خبر داد: سران باشگاه الأهلي دوست دارند رونالدينيو را به تيم خود اضافه کنند. آنها با اين بازيکن برزيلي نشستي هم در دوبي داشته‌اند و به او دستمزد سالانه 4.5 ميليون يورويي را پيشنهاد داده اند.

آخرين تيمي که رونالدينيو 34 ساله در آن بازي کرده اتلتيکو مينيرو برزيل بوده است. او الان بازيکن آزاد است و مي‌تواند به هر تيمي که دوست دارد برود.

در صورتي که اين بازيکن برزيلي به الأهلي بپيوندد همبازي سيد جلال حسيني و مجتبي جباري در اين تيم قطري مي‌شود. جباري در نيم فصل قبل ليگ ستارگان قطر به الأهلي پيوست تا جانشين فريدون زندي در اين تيم شود. او بازيهاي بسيار خوبي را براي الأهلي به نمايش گذاشت و همين مسئله باعث شود تا سران متمول اين باشگاه قطري قرارداد او را تمديد کنند. سيد جلال حسيني هم چند هفته قبل سرانجام پس از کش و قوس‌هاي زيادي پرسپوليس را ترک کرد تا براي اين تيم قطري به ميدان رود.

هدايت الأهلي را ميلان ماچالاي باتجربه برعهده دارد.
منبع: روزنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاپیتان ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    اوووووووهههههه همیشه عاشق اینطور بازیکنام بازیکنی که عاشق فوتبال باشه هیچ وقت خدافظی نمیکنه حتی اگه همه مردم واسش حرف در بیارن که چرا فلان... تا جایی که میتونه فوتبال بازی میکنه من رضا عنایتی رو تو ایران اینطور میبینم واقعا" کارش درسته.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس