کد خبر 333774
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳

سرمربی استقلال خوزستان گفت: در روزی که شایسته برد بودیم با یک اشتباه بازنده شدیم.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی بعد از شکست یک بر صفر مقابل استقلال گفت: بازی منطقی و هوشمندانه‌ای را انجام دادیم و به گونه‌ای بازی کردیم که نه تنها می‌توانستیم بازنده نباشیم بلکه شانس این را داشتیم که برنده مطلق بازی باشیم.

وی افزود:  هوش، ذکاوت و تجربه بالای بازیکنان استقلال تهران باعث شد که با اشتباه بازیکنان ما این تیم برنده شود. زیبایی‌های فوتبال خودش را نشان داد و ما بازنده شدیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره فرصت‌هایی که بازیکنانش از دست دادند، خاطرنشان کرد: در هفته گذشته هم این مشکل را داشتیم و در بازی مقابل استقلال هم موقعیت‌های زیادی از دستمان رفت. مهاجمان ما باید تمرکزشان را افزایش دهند و ما می‌توانستیم مقابل استقلال گلزنی کنیم. در هر صورت بازی سختی بود و برخی بازیکنان ما در شرایط سخت ورزشگاه آزادی فرصت‌ها را از دست دادند.

ویسی درباره اینکه بازیکنان تیمش از خودگذشتگی نداشتند، گفت: برخی بازیکنان جوان ما برای نخستین بار ورزشگاه آزادی را می‌دیدند و حتی بعد از صحنه‌ای که گل نزدیم به نظر می‌آمد که در زمین خاکی بازی می‌کنند. تاوان این شرایط را می‌دهیم اما در آینده مجموعه تیم ما بهتر می‌شود.

وی در مورد اینکه با خروج خسرو حیدری بازیکنان این تیم خیالشان راحت شده بود تأکید کرد: هفته گذشته روی نقاط قوت استقلال کار کرده بودیم و به خاطر شناخت از استقلال برای اولین بار با 3 مدافع بازی کردم. تیم ما تسلط لازم را در محوطه جریمه را داشت اما یک اشتباه تأثیرگذار بود و در نشست قبل از بازی هم گفته بودم که یک اشتباه تاثیر ناگواری خواهد داشت که همین موضوع هم رخ داد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره داوری  گفت: من درباره داوری هیچ‌وقت صحبت نکردم؛ به هر صورت داور هم گاهی اشتباه می‌کند و من درباره داوری صحبت نمی‌کنم.

ویسی درباره انتظار از تیمش در این فصل یادآور شد: در فصل گذشته تیم را برای ماندن در لیگ بسته بودیم و این فصل می‌خواهیم در نیمه بالای جدول باشیم. فصل گذشته گفتم که خیالتان راحت باشد و تیم را در جدول نگه می‌داریم امسال هم شک ندارم که در هفته آخر تیم ما در نیمه بالای جدول خواهد بود.

وی درباره استفاده از بازیکنان جوان هم گفت: اینکه تیم را از بازیکنان جوان درست کرده‌ایم کار خوبی است و آنها با کسب تجربه در 2،3 بازی آینده شرایط بسیار خوبی پیدا می‌کنند و همه چیز درست می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس