کد خبر 333447
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱

سالن ورزشی چند منظوره «کودکان شهید غزه» طی مراسمی با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در مشهد مقدس افتتاح شد.

به گزارش مشرق، سردار نقدی در مراسم افتتاح سالن ورزشی چند منظوره «کودکان شهید غزه» با بیان اینکه خدا را شاکرم که امروز توفیق یافتم در مشهد مقدس حضور پیدا کنم، اظهار کرد: امروز در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) سالن ورزشی را افتتاح می‌کنیم که به نام کودکان مظلوم شهید غزه است؛ آنهایی که بر گردن همه ما و جامعه بشری حق دارند.
 
وی افزود: کشتار کودکان معصوم و مظلوم غزه نه تنها فقط صهیونیسم جهانی و دولتمردان آمریکا را رسوا کرده است بلکه مهر خاتمه و باطل شده نهایی را بر پرونده ننگین رژیم کودک‌کش صهیونیستی زده است.
 
نقدی تأکید کرد: حتی امروز در بین خوش‌بین‌ترین افراد در بین صهیونیست‌ها دیگر اسرائیل فرصتی برای بقا ندارد و امروز همه می‌دانند که این رژیم غاصب باید خیلی زود بار خود را ببندد و به زباله‌دان تاریخ رفته و ننگ ابدی برای دنیای استکبار باشد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: خون‌های پاک کودکان شهید غزه مهر باطلی شد بر قدرت‌های مستکبر و افرادی که متکی بر یک ایدئولوژی حرکت می‌کنند و مشروعیت خود را از آرمان‌هایی می‌بینند که خود ارائه کرده‌اند.
 
وی با بیان اینکه آمریکا با جنایاتی که امروز رژیم صهیونیستی مرتکب شده است واقعاً چیزی برای گفتن ندارد، تأکید کرد: امروز بشریت به دموکراسی و آرای مردم و همچنین حقوق بشر که از سوی دنیای استکبار مطرح می‌شود، می‌خندند و آن را به سخره می‌گیرد.
 
نقدی افزود: آمریکا امروز دیگر حرفی برای گفتن ندارد چرا که جامعه بشری دیگر دنیای استکبار را بیش از این تحمل نخواهد کرد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: حماسه‌ای که مردم مظلوم غزه امروز با اقتدار خود خلق کرده‌اند و در کمتر از یک ماه 2 هزار شهید داده‌اند و هر لحظه زیر گلوله‌باران دشمن غسل شهادت می‌کنند، نشاندهنده عظمت و قدرت الگو گرفته از انقلاب اسلامی و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.
 
وی بیان داشت: امروز وقتی که نام حزب‌الله لبنان مطرح می‌شود وحشت و ترس را می‌توان در چشم‌های رئیس جمهور آمریکا دید.
 
وی ادامه داد: این عزت و ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم غزه از ایستادگی مردم دزفول در دوران دفاع مقدس نشأت گرفته است چراکه دزفولی‌های قهرمان در جنگ 8 ساله در برابر بمب‌ها و موشک‌های رژیم بعث عراق با اقتدار ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.
 
نقدی با اشاره به اینکه امروز شعار کوبنده خون بر شمشیر پیروز است بار دیگر در حال تکرار شدن است، تأکید کرد: عظمتی که ملت ایران به تبعیت از ولایت فقیه و عنایات اهل بیت (ع)‌ در دوران دفاع مقدس کسب کردند امروز الگویی برای ملت‌های مظلومی که در برابر جنایات دنیای استکبار ایستادگی می‌کنند، شده است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز کرد: باید در جهت اثبات توانمندی‌های خود برای اداره کشور حرکت کنیم و شعارهایی که مقام معظم رهبری ابتدای سال در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)‌ تعیین می‌کنند، شعارهایی در مقام اثبات و تولید ملی است.
 
نقدی افزود: باید پاسخ مناسبی به افرادی که ما را متهم می‌کنند و می‌گویند که مسلمانان و شیعیان تنها خوب مبارزه می‌کنند ولی توان اداره کشور را ندارند، داد و اثبات کرد که علاوه بر اینکه می‌توان خوب جهاد و مبارزه کرد به همان اندازه می‌توان پیشرفت داشت و کشور را به نحو مطلوب اداره کرد.
 
وی با بیان اینکه امروز افتتاح این سالن ورزشی در 105 روز و با کمترین هزینه پاسخی به مطالبه مدیریت جهادی مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد، باید همیشه آماده بود و آمادگی جسمی جزء آمادگی‌هایی است که ولی فقیه از ما خواستند و باید به آن لبیک گفت و به این وسیله جواب این جنابات رژیم صهیونیستی را در نبرد نهایی داد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین داشتن آمادگی فرهنگی و معنوی در بین بسیجیان را ضروری دانست و عنوان کرد: باید در فضای ایجاد شده از سوی دشمنان که می‌خواهند جوانان را به گمراهی و فساد بکشانند، با فراهم کردن زیرساخت‌ها کاری کرد تا اوقات فراغت جوانان به سلامت بگذرد.
 
نقدی در پایان خاطرنشان کرد: همانگونه که فلسطینیان با الگوی مقاومت به اینجا رسیده‌اند که رژیم صهیونیستی را به عقب می‌رانند و همچنین عراق کودتای بزرگی را که آمریکا برای سقوط دولت قانونی این کشور به راه انداخته بود شکست داد به برکت همین مقاومت و ایستادگی کشور را در تمامی بخش‌ها شکوفا خواهیم کرد.
 
به گزارش فارس، سالن ورزشی مالک اشتر با حضور سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    اول به نام خدا بعد هم به نام کودکان غزه..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس