کد خبر 333043
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵

اکثر بچه ها مخالف حضور وي بودند.ما حتي به جمشيديان گفتيم تا نيم فصل صبر کن تا به آمادگي برسي.

به گزارش مشرق، علي نظري جويباري معاون ورزشي باشگاه استقلال تاكيد كرد كه بازيكنان استقلال نمي خواستند احمد جمشيديان در استقلال بماند.
جويباري درباره اظهارات احمد جمشيديان عليه باشگاه استقلال و امير قلعه نويي به كاپ مي گويد:جمشيديان مي داند به او علاقه داريم ولي متاسفانه مطالبي که از قول او نقل شده است در شانش نيست.ما در فصل گذشته نهايت همکاري را داشتيم و با وجود آسيب ديدگي هاي پي در پي همواره تلاش مي کرديم از او در ترکيب تيم استفاده کنيم.جمشيديان بايد بداند که اين تيم 30 ميليون هوادار دارد و ما بايد پاسخگوي اين تعداد هواداران باشيم.

او ادامه مي دهد:جمشيديان فصل گذشته 16 بازي براي ما انجام داد و بابت اين مسابقات حق و حقوقي برگردن ماست که وظيفه مي دانيم تا ريال آخر آن را به اين بازيکن بپردازيم.با اين وجود جمشيديان بداند هواداران استقلال درباره انتخابات تيم صاحب نظر هستند و خيلي ها در فصل گذشته از ما مي خواستند اين بازيکن را کنار بگذاريم و او نماند اما قلعه نويي لطف کرد و اين کار را در آن زمان انجام نداد.

معاون ورزشي استقلال تصريح مي كند:امير قلعه نويي جمشيديان را به همراه تيم به اردوي ترکيه برد تا شرايطش را بسنجد اما او نتوانست نظر مساعد قلعه نويي را به خود جلب کند.اکثر بچه ها مخالف حضور وي بودند.ما حتي به جمشيديان گفتيم تا نيم فصل صبر کن تا به آمادگي برسي.

نظري درباره اينکه جمشيديان گفته است دو هفته اي مي شود که جواب تلفنش را نمي دهد مي گويد: من همين ديروز پس از جلسه با سازمان ليگ هم با جمشيديان و هم مدير برنامه اش در باشگاه استقلال جلسه داشتم.حتي در ابتدا بر سر مبلغ به توافق نرسيديم اما بعد توافق شد و من به او گفتم به محض اينکه پول برسد،حق و حقوقش را مي دهيم.
منبع: روزنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس