حقیقی با اشاره به لزوم تداوم چنین نمایش هایی در سطح شهر تهران تصریح کرد: اجرای زنده صحنه و هر گونه حرکت نمایشی و این ارتباط نزدیک با مردم همان چیزی است که خیلی به آن نیاز داریم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، ابراهیم حقیقی هنرمند پیشکسوت و گرافیست ایران در حاشیه بازدید از نمایش ترکیبی «شبی در کهکشان ها» گفت: این حجم حرکت، طراحی و کارگردانی برای من شگفت انگیز و حیرت انگیز بود. علی الخصوص طراحی نور از جمله مواردی است که خیلی برایم جذاب بود.

وی با بیان اینکه همیشه یکی از نقایص نمایش های ما درام نور است، خاطر نشان کرد: در نمایش ترکیبی «شبی در کهکشان ها» درام نور بسیار خوب پردازش شده و همه چیز به اندازه لازم و کافی رویت می شد. نه بیش از حد جیغ می زد و نه کم بود و به اندازه ای که درام اتفاق بیفتد نور وجود داشت و برای من واقعا حیرت انگیز بود.

این هنرمند پیشکسوت با اشاره به نام و پوستر طراحی شده برای این نمایش اظهار داشت: اصلا تصور چنین نمایشی را نداشتم چرا که نام و پوستر اصلا آن چیزی را که قرار است به من بگوید، نمی گوید. من هم تصور تصاویر کهکشانی و امثالهم را داشتم. قطعا با کمی اطلاع رسانی بیشتر اگر مردم و همکاران من این صحنه ها را ببینند تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

حقیقی با اشاره به لزوم تداوم چنین نمایش هایی در سطح شهر تهران تصریح کرد: اجرای زنده صحنه و هر گونه حرکت نمایشی و این ارتباط نزدیک با مردم همان چیزی است که خیلی به آن نیاز داریم.

وی در ادامه افزود: من دوست داشتم صدای رجز شمر و یزید را بشنوم. کاش آن دورِ هم چرخیدن ها را می دیدم. این ظرفیت نمایشی تنها مختص به ایران و جهان اسلام است و ما باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

این هنرمند پیشکسوت در پایان ضمن تقدیر از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای برگزاری چنین نمایشی تاکید کرد: مدت یک ماه زمان برای اکران چنین نمایش عظیمی، زمان بسیار کم و محدودی است و در طول یک ماه شاید تنها صد هزار نفر موفق بشوند این نمایش را ببینند و این صد هزار نفر در برابر حمعیت تهران هیچ است در حالی که چنین نمایشی با این وسعت، این قابلیت را دارد که حتی در سایر شهرهای کشور نیز به اکران در بیاید و به عقیده من اکران چنین نمایش هایی باید تداوم پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس